Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Utstyrsdemoer


stoei

Anbefalte innlegg

Muffulettaen blir nok en knallsuksess for JHS.

Ganske fet pedal - Leste fra JHS at med rotary-switchen så byttet den faktisk de analoge komponentene inni, ingen digitalisering eller emulering..!

Veldig spent på hvordan et par av disse låter på bass. Russian Muff'en er jo vidt kjent som en fantastisk fet bass-vreng

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffulettaen er veldig kul, ja! Syns det var interessant å få en feeling på hvilke muff som er min favoritt. Jeg har alltid hørt så mye om Ram's Head-versjonene, men det er den jeg liker minst på Muffulettaen. Civil War mode er min favoritt, så langt i hvertfall. Ram's Head har veldig lite mellomtone, mens Civil War har plenty. Mellomtone må man ha, sa folk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffulettaen er veldig kul, ja! Syns det var interessant å få en feeling på hvilke muff som er min favoritt. Jeg har alltid hørt så mye om Ram's Head-versjonene, men det er den jeg liker minst på Muffulettaen. Civil War mode er min favoritt, så langt i hvertfall. Ram's Head har veldig lite mellomtone, mens Civil War har plenty. Mellomtone må man ha, sa folk!

Har du prøvd noen av de originale Muff'ene? Syns jo JHS'en ser helt konge ut - Men vanskelig å si hvis man ikke A/B de opp mot originalen. Har jo spilt på et par forskjellige gamle Muffs opp igjennom årene, men klarer jo ikke helt å huske hvordan de låt kontra denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel kun spilt på reissue Pi-versjoene. Big Muff generelt er vel kjent for å scoope unna mellomtonen. Det gjør ofte ikke så mye om man kjører inn i amp som allerede vrenger, men på clean blir det veldig litt for mye hengekøye-EQ for min del. Syns det er digg med fuzzer som funker bra på alle slags volum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.