Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Aalberg Ekko + Aero wireless controller


Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om dette? Jeg syntes det virker interessant da jeg liker å knote med knobsene på pedalene mine mens jeg spiller. Det negative er den noe klumpete og uinspirerte designen. Men dette kan jo selvfølgelig endre seg. Jeg kommer nok til å teste det ut hvis den blir å finne hos en lokal forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låst til deres design, deres delay og dens begrensninger. Såpass effektinteresserte er gjerne overfikserte på hva som er best, og da holder det ikke med aalberg ekko når det er timeline, dm-2 og capistan som gjelder. I tillegg til det du nevner, stor klumpete design, velcro på gitaren, slark i feste, og hvor holdbar er den plastkontrollen egentlig?

Om du vil leke med kontroller mens du spiller går den an å kjøpe en overdimensjonert knott til pedalkontrollen du vil styre, for så å bruke foten. Trenger du raskere kontroll, finnes det mekaniske kontrollere som styrer pedalparametre via en pedal (wah/wolum chassi). Link: http://www.crushthebutton.com/products/third-hand

Som nevnt i den andre tråden: la hendene spille, du har føtter ledig til å styre effekter.

Endret av tronni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Arti at noen trøndere gjør seg bemerket i dette varesegmentet. Men det har å årevis eksistert en milion produkter som gjør dette fra et pedalbrett. Da kan man faktisk konsentrer seg om å spille mens man endrer effekten av delay/ekko/whatever. Isteden legges det opp til at man må fikle med denne stygge svulsten som er meningen å knalle fast på gitaren? nei takk..trådløs schmådløs :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.