Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tons of Rock - 2015


Knewt

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

ToR er en hard rock/metal-festival som har klart kunststykket å utelukkende booke band jeg har null interesse for, og jeg er ganske altetende når det kommer til musikk. Det er som døll variant av allerede ganske harry Sweden Rock.

Så, nei. Skal ikke på Tons of Rock. :P

Endret av Christopher S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett Anthrax på 10-11 år så har sterkt vurdert å dra, men så fant jeg og en kamerat ut at vi ikke gadd å sove i telt (selv for en natt) og at det sikkert fantes mer spennende steder enn Halden, så da ble det en festival i Nederland i stedet på oss hvor også Anthrax spiller. Men topp at det blir arrangert en slik festival i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Jeg fikk aldri dratt på ToR14, fordi det lå midt i eksamestida såvidt jeg husker.

Men nå har jeg skikkelig lyst å ta en tur. Noen som dro og har noen erfaringer fra i år?

Syns lineupen til neste år ser ufattelig sterk ut. Mange band jeg kan tenke meg å se. Opeth, Gojira, Testament, Kreator, Ihsahn. Så Kreator på Wacken 2011, det er faen den beste konserten jeg har vært på. Henger kanskje sammen med at det var i Tyskland, riktignok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.