Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GAS for Goldtop!


Gjest Hans Hansen

Anbefalte innlegg

Gjest Hans Hansen

Jadda... Innrømmer at hverdagen ikke er helt den samme uten en goldtop i samlingen så jeg har begynt å gasse på en ny goldtop igjen:)

Jeg tviler på at jeg kommer til å finne en R7 til 11-12 laken igjen så denne gangen blir det økonomi utgave det blir snakk om.

Gitarer av interesse er FGN Neo Classic LS 10R goldtop, MIJ Epiphone Goldtop, ESP Edwards E-LP 92SD goldtop, Tokai LS95 goldtop etc.

Hvilke har dere testet, er dere fornøyde? hva er bra, hva er ikke bra osv osv?

Budsjett er maks 5-7000 kronasjer og da skal det helst inngå en solid hardcase også :)

Foreløpig gasser jeg litt på Edwards og FGN gitarene, men har ikke prøvd noen av de så aner ikke hvordan de er.

Endret av frankajoerg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

he he, nei med mindre den dukker opp for maks 12 lapper i nærmeste framtid så er det utelukket. Ser det ligger noen ute til rundt 17 lapper men det er for mye å betale for min del.

slipper unna med 6000 ish for en japaner så da gjør jeg nok heller det, spm er hvilken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Jeg hadde en Tokai Goldtop for noen år siden, mener det var en LS80?

Mye gitar for pengene!

Tror det er en i Sandefjord som importerer Tokai, om han holder på fortsatt.

Har også hatt LS80, konge øks som ikke stod tilbake for noen GIBBY les paul standard/trad som jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.