Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Qello Concerts!


Aphelion

Anbefalte innlegg

Skrev om dette i DG også, men tenkte jeg kunne lage en egen tråd så flere får det med seg!

Fikk en AppleTV til jul, og en app som følger med der er Qello Concerts. Er du like glad i konsert-DVDer som meg, så er dette absolutt noe å sjekke ut! Konsert-Netflix, rett og slett :) Konsertene kan ses i nettleser, på telefon og nettbrett, AppleTV, PS3 og sikkert mer. Det hele koster kun 35kr i måneden!

Utvalget er ikke HELT sjef foreløpig, men det kommer stadig mer. En god del av greiene er i HD også, det kan vel ikke skade! Akkurat nå er det Madness-konsert som står på her, og jeg har funnet en rekke Classic Album-dokumenterar som jeg har tenkt å rase gjennom :)

http://qello.com/

Endret av Aphelion
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en del stikkprøver nå, og det er VELDIG varierende kvalitet. Blant annet Slayer og Mastodon (som begge er oppgitt å være HD) er helt krise, mens Queen Rock Montreal er tett oppunder bluray-kvalitet :)

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker bra hos meg, med noen sjeldne unntak. Det tar noen få sekunder før «HD»-kvaliteten er på plass, men det har vel med bufring osv. å gjøre... Ser det kom enda noen nye konserter i helga, blir spennende å følge med på utviklingen her :)

TF: Nei, Apple har ingenting med dette å gjøre utover at det er en Qello-app tilgjengelig på AppleTV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.