Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilket gitarstativ er best?


Frugis

Anbefalte innlegg

Hallo!

Skal snart flytte til ett splitter nytt hus, og da får jeg ikke lov av foreldrene mine å lage hundrevis av hull i veggene til gitarene mine(siden jeg snart skal flytte til mitt eget hus..).

Hvordan bør jeg oppbevare gitarene?

Onkelen min fortalte en gang at gitarene ikke likte å stå i et stativ, men burde henge. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker fem veggstativer for å få mest mulig gulvplass. I tillegg har jeg to enkeltstativer (en Hrcules og en annen) som jeg har gitar og bass som er i bruk på.

Det blir kun to hull pr veggstativ, så du kan jo høre om du får dispensasjon for å henge opp det antallet du trenger:-) Det er en her på forumet som selger slike stativer for kr. 50,-/stk + frakt. Jeg har brukt de i noen måneder og det ser ut til at de holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker fem veggstativer for å få mest mulig gulvplass. I tillegg har jeg to enkeltstativer (en Hrcules og en annen) som jeg har gitar og bass som er i bruk på.

Det blir kun to hull pr veggstativ, så du kan jo høre om du får dispensasjon for å henge opp det antallet du trenger:-) Det er en her på forumet som selger slike stativer for kr. 50,-/stk + frakt. Jeg har brukt de i noen måneder og det ser ut til at de holder.

Har fem Hercules veggstativer, og de lager tre hull hver :) Så det er nok ikke et alternativ .. Er alltids kjekt å ha en sånn jeg linka til over, for å bruke på gigs og øvinger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du har linket til ser jo bra ut, men vet du om det tåler å bli fraktet (og kastet inn i bussen/bilen) til og fra spillejobber? I tillegg tar det jo en del del gulvplass, men dersom det ikke er kritisk, spiller det selvfølgelig ingen rolle.

Jeg kan se at det er vanskelig å få med seg veggstativene på spillejobb :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.