Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitar doktor Oslo - Anders H Johansen - noen som kjenner til denne karen?


Gjest Hans Hansen

Anbefalte innlegg

Gjest Hans Hansen

noen som har hatt gitarer inne hos ham? jeg er veldig fornøyd med Gitarguiden i Lillestrøm men CB er jo veldig nærme og mye mer lettvint i så måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en gitar hos han og han jobber med stratten min mens vi snakker. Veldig dyktig, han vet hva han driver med, er veldig entusiastisk og opptatt av at det blir gjort slik du ønsker. Annonseteksten på finn adressen lyver ikke. Siden det er snakk om en så enkel jobb ville jeg ikke nøle med å kontakte han. Han har skiftet nut og ordnet litt diverse lodding med pickups på dene ene gitaren min og det er ingenting å klage på! Det er bare å kontakte han for å snakke litt om arbeidet som trenger å bli gjort, så svarer han gledelig på spørsmål.

Endret av Guns N' Roses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Anders har nettopp gjort ferdig en Floyd Rose set up på min Yamaha superstrat. Han gjorde en grundig jobb og gitaren spilles mye bedre nå. Hyggelig fyr også,som er entusiastisk og kunnskapsrik, og ikke minst veldig opptatt at det er kunden som teller. Han fikser gitaren hvordan du selv ønsker det.

Annonsen hans på Finn er 100% korrekt, han leverer varene.Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Jepp, sitter med samme inntrykk og han holder på med en Bajas nå og skal snart få en SG Standard på besøk, gleder meg til å spille på de når klare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.