Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har testet disse nye Tokai gitarene?


Gjest Hans Hansen

Anbefalte innlegg

Kjip headstock, sikkert ålreit gitar, men usikker om vi snakker hestehoder foran ny Les Paul Standard eller Traditional? Har jo selvfølgelig ikke prøvd en, men synsingen min er sikkert ikke helt far off. Med mva så er man jo oppi hva man får en brukt R7/R8 for her til lands..., som jeg tipper er et bedre kjøp (dog vanskelig å få tak for tiden, man får de ikke akkurat kastet etter seg).

Må si jeg trekker litt på smilebåndet når du skriver at du har hatt alt fra R7 til R9..., ergo kan du bare sammenligne den med R7, R8 og R9? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

hehe, R7 -R9 var liksom rolls royce gitarene da, har hatt standard, classic og traditional også:)

ja sant nok ang pris vs R serie brukt i Norge. Man får jo tak i R7 til 11 lapper brukt nå så sånn sett så er vel valget enkelt for de fleste.

Prisene på R serie brukt er jo veldig lavt i Norge og det er jo fint for de som kjøper. Merkelig dog at så mange selger sine Standarder til over 14 lapper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vise meg hvor jeg får tak i en brukt R7 til elleve lapper, da kjøper jeg den. ;)

Jeg leter jo fortsatt etter en R7/R8, og har gjort det et par måneder nå, men markedet her til lands virker støvsugd, og prisen på brukte CS Gibson i utlandet (og Gibson for øvrig) synes å være høyere enn her hjemme, selv før frakt og mva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

jeg kjøpte en iallefall:) kjøpte en annen R7 til 12 lapper så det er absolutt mulig, men man må jo vente på muligheten og prute så det holder og satse på at det går hjem. I mine tilfeller gjorde det det og jeg angrer jo på at jeg solgte iallefall en av de!

Deja vu all over again:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig den er bra, men mener Gibson er et tryggere valg siden det er en sterk og kjent merkevare.

Om kjemien ikke skulle stemme, man skulle trenger penger, eller får en fiks idé om at det er behov noe annet på gitarfronten, vil det nok fort være vanskelig å selge en Tokai her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

er heldigvis ikke lenge igjen av 2013:) Jeg må selge SGn først uansett. Men er faktisk ikke noen jeg sikler på en gang om dagen så tror det skal gå greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Glem Tokai, jeg røk på en smell i går og kjøpte meg en ubrukt Gibby SG Standard i cherry finish.. DET blir den siste gitaren på en god stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.