Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har testet disse nye Tokai gitarene?


Gjest Hans Hansen

Anbefalte innlegg

How many guitars does a guitarplayer really need?....... Just one more.... :D

Ellers enig med Aphe. Det er jo liten tvil om at du bytter ut gitarer langt oftere enn gjennomsnittet, frankajoerg, så at du gikk for en Gibbo, er nok ikke dumt. Når det er sagt, er de nevnte Tokaiene anerkjente som gode gitarer de, men det er og blir en kopi. Det betyr litt, for noen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Ja jeg spiller på alle:) Jeg må innrømme at jeg var en LP mann på min hals inntil nylig, men har etterhvert begynt å kjenne vekta på les pauls på ryggverket og etter jeg fikk min Gibby SG Classic så var det utrolig behagelig å ha den hengende rundt halsen vs les paulen!

Så jeg har mer og mer begynt å digge SG formatet og vurderer derfor selge min gode LP og kun ha SG`er i sortimentet. Tre fjøler føler jeg er nok for en tulle gitarist så da trenger jeg en SG til på sikt:)

Da blir det nok en med 1 stk P90 i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

en annen ting, siden jeg fikk denne SGn såpass billig så tenkte jeg oppgradere den med bein nut og Jensen caps.

Det er vel CTS pots på SG standard fra før av så det er vel ingen vits å bytte ut all elektronikken? kun capsene?

Annet enn dette tror jeg ikke det er noe jeg skal bytte ut på denne øksa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Hva er "riktig" verdi da? Jeg får ikke sjekket gitaren før over nyår men alt på fjøla er originalt. Egentlig tror jeg det er nok å bare skifte nøtta på den og la den ellers være slik den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.