Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forumtreff i Trondheim - Stemning for nytt treff på nyåret?


Knewt

  

7 stemmer

  1. 1. Stemning for nytt treff?

    • Ja
      5
    • JA!
      2


Anbefalte innlegg

Er det stemning for å få til et nytt treff? Bla til siste side, og fortsett diskusjon.

Heisann!

Har vært ute for på andre forumer at man arrangerer såkalte forumtreff.

Uhøytidelige gatherings over noen pils og løs snakk. Dette pleier å være en suksess, i alle fall de jeg har vært med på.

For tiden bor jeg i Trondheim, så det er jo Trondheim som er aktuelt for min del. Om noen vil ha et treff i en annen by får dere mekke egen tråd.

Så hvordan er stemninga for et eventuelt forumtreff? Vet jo at det er mange her inne fra trondheimstraktene, så det burde jo være mulig. Kult å se hva slags mennesker som står bak innleggene på forumet og, jeg har i alle fall ikke truffet mange av forumittene her face-to-face.

Går jo an å ta det over et par pils på Den Gode Nabo for eksempel, der er det jo flere langbord. :)

EDIT: Endret pollen. :)

Endret av Knewt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fjernet pollen nå. Tror vi ble enige om å ha det etter jul. Når og hvor passer det best for folk? Kan eventuelt lage en poll etter hvert som det kommer inn forslag på sted og tid.

Hadde vært kult å få til allerede i januar. Tenker en fredag eller lørdag er best, eller?

Tenker 10/11, 17/18 eller 24/25 januar.. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.