Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den ultimate "shredder-øksa"?

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det har jo ingenting med gitaren  å gjøre da...........

dårlig spørsmål ville jeg si ....

Åhh...kom igjen da! :x

Seff er det generelle synet at en Ibanez RG er en mer shred type gitar enn en Gibson ES! Herregud..jeg prøvde bare å lage et lite innlegg for ren underholdning...

Jaja..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du skal nok se de klarer det uten "tynne halser" .-.

og det jeg iikke skjønner er , hva har det at en gitar har mange bånd med å spille fort å gjøre??

og : jeg snakka om det å spille fort ... ikke whammy ... whammy kan du gjøre så lenge du har et bra floyd system,...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wolfgangen, EVH-gitaren? Foretrekker Axis'en jeg, men igjen en smaksak.

Ellers ville jeg tro at enkelte gitarer er enklere å shredde på en andre, kanskje det er derfor Vai og gutta bruker Ibanez-gitarer i stedet for noe som ikke ser like voldtatt og billig ut som de signaturene deres

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Ser de ligger på Reverb for 5 lapper og oppover. Kan være verdt å hive den ut der, siden markedet i Norge antakelig er ganske snevert. Kommer selvsagt an på modell og stand og alt slikt.
    • Post gjerne bilde. Ibanez kom ut med flere SG'modeller på 70-tallet. De fleste i billigsjiktet, men de har en liten fanskare så er du heldig kan du få 4000+/- for et bra eksemplar. Ellers vil jeg tippe 1500+/-
    • Selger/bytter noen pedaler som ikke er i bruk. Alle pedalene er i god stand, men særlig kompressoren bærer preg av hyppig bruk. Buzzteren er rett og slett flett ny. Beetronix Buzzter (som ny, i original eske) - 1500,- Digitech JamMan Solo x1 (som ny, i original eske) - 900,- Keeley 2-knob kompressor (pent, men godt brukt) - 850,- Barber Super Sport (brukt) - 1150,-   Bytter er fett. Liker for tiden delay og reverb, eller noe annet vreng-aktig (som ikke er metall/sjugga-sjugga).
    • Viss du meiner QOTSA så er det fuzz involvert. (Mer spesifikt: oktav-fuzz.) i Kyuss er ikke fuzz involvert, bare overdrive for soloer og denslags. Men halsmikrofon av typen humbucker er et must. Itillegg må du EQ opp mids noe jævlig. Hva angår forsterker er stoner-sounden typisk low-gain amp med svære kabinetter, pusha til maks, som Endt er inne på. Du foreslår JCM900, og det er vel nettopp dette Homme brukte i Kyuss, sammen med Ampeg 8x10" bass-kabinett. (Og enda fler kabinett når han spilte live, trur jeg.)
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.