Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den ultimate "shredder-øksa"?


vwh

Anbefalte innlegg

Mr. Bungle: Godt å se deg tilbake, jeg har savnet Dean-innleggene dine.  Så Myhrbraaten har et par Dean-gitarer inne, men de er dessverre veldig billige og har halser jeg absolutt ikke likte.  Vet du om noen andre butikker i Oslo som fører gitarene?

Shredding er tøft og se på, jeg er fasinert av hvor fort de klarer å spille !

jeg er åzzå fasinert av sirkus !

Imponerende, men kjedelig !

YEAH, Nettrom:

takk for omtanken, pc'n hjemme har tatt kvelden, må ha nytt hovedkort ...grrrrr.... har ikke så mye tid til posting for øyeblikket, but I'LL BE BACK ......

mm skjønner det med halsene, de baby variantene til Dean er ikke mye å kjøpe !! Vet desverre ikke hvem andre som har det i Oslo, men jeg snakket med en kar hos Englund (importør for Dean) og det kommer nok mer Dean gitarer ut i butikkene om ikke så alt for lenge, lurer forresten på om ikke Immerslund hadde et par Dean ML ? ikke sikker, er vel mest Fender der ! Bare spør i butikken om ikke de kan ta inn noe Dean ! Kanskje jeg sender rundt noen mailer, besynderlig at ikke Dean finnes i alle sjapper !!

Rock on ....... snart tilbake for fult !!!

Noen som skal på Deep Purple forresten ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Maverick F-1!

Dette med flate,brede og tynne halser kommer av,tror jeg,at de er mer presise,det virker ihvertfall sånn for min del,at det er enklere å spille ihvertfall lange løp med 3-4 toner på hver streng og den driten der. Ibanez er jo verdensmestere på ræva halser,men dette er såklart en smakssak.

Maverick'en min har en hals som for et utrenet øye kan minne om hvilkensomhelst Wizard II-hals, men neida, den er litt fyldigere,herlig finish,en kvalitet som er verdt prisen alene, den er rask,presis,lettspilt,deilig og...ja. Det eneste er at heller ikke Maverick har funnet på et genialt system for å feste bolt-on-halser, fretaccessen er ikke fantastisk fra band 21 og opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nesten som Ibanez...

Nei, ærlig talt, enten var det gitaren, ampen eller meg. Men det lød som et pigsvin i bakrus som akurat skulle til å voldta en frosk el.

Ellers ble jeg også imponert over soloen Nettrom. Spes når ha skrøt av akkurat det min gitar uten noen form for locking, what so ever klarer...

Også den dialekten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA!!

Australsk er så jævli komisk!!

DANGER DANGER DANGER , er alt jeg tenker på .. noen som vet hvem jeg mener? (han døde forresten for litt siden , en alligator fikk tak på han har jeg hørt )

Gnome:

Axis ja ? eh , jeg spilte på en sånn en for litt siden på immerslund . Og jeg må faktisk si at jeg syntes den var værre å spille på ? mindre lettspilt . kanskje det var en dårligere enn ,.. men bortsett fra prisen , hva syntes du er bedre med den? Bare lurer...

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.