Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den ultimate "shredder-øksa"?


vwh

Anbefalte innlegg

Kvalitet ? det sier du bare fordi det står peavey på toppen , syntes det er litt dårlig . jeg har prøvd 2 axiser , og de var mindre lettspilt og låt mer papp en de 2 wolfgangene jeg har hørt , så noe nedgang i kvalitet kan jeg love deg at det ikke er ... Det er ikke nødvendig å si engang . Men ja

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kvalitet ja. Sier det fordi det er stor forskjell på Wolfgang, som er veldig bra, og Wolfgang Special, som ikke er så bra. Hvis du har prøvd to Axis modeller som ikke var lettspilte, tror jeg det har mer med oppsettet enn gitaren å gjøre. Papplyd for du stå for selv.

Music Man Ernie Ball har alltid hatt godt rykte på seg. Det faktum at Steve Morse, Albert Lee, Steve Lukather og John Petrucci har valgt MMEB som produsent borger for kvalitet. Hadde ikke EVH hatt samarbeidet med Peavey om 5150 hadde de neppe fått lage Wolfgang. Peavey lager sanganlegg, trommer, mikrofoner, gitarer, basser og forsterkere. Music Man lager instrumenter, det er det de kan.

Men absolutt enig i at Wolfgang er en knallgitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Enhver gitar med skikkelig spillbarhet duger. Så lenge strengene ikke er alt for mye over .010", og ikke ligger for høyt over gripebrettet, så er det ingenting i veien for litt shredding (Les Paul-style mangel på tilgang til bånd i øvre register kan forøvrig også være lettere hemmende).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEM

noen RG gitarer

Jackson Soloist

Min Vester SFT-70A 8)

Men det kommer jo ann på smaken da, det går ann å shredde rått på en Strat og har man Floyd på den så skulle whammy misbruk funke fett det og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.