Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NAD: Carvin V3M (Nå med bilder)


Heilage

Anbefalte innlegg

Endelig! Etter tre lange uker med venting landet den på dørkarmen (takk til en veldig hyggelig Posten-ansatt).

Jeg har aldri eid en røramp før, så dette er ganske spesielt for meg. Jeg har tatt en del bilder, men jeg må få redigert dem og sånn, så de kommer opp i morra

Førsteinntrykk

Kanal 3 er en syngende klar cleankanal, har ikke fått den til å vrenge enda. Når det er sagt er det mye å gå på her.

Kanal 2 og 3 virker identiske, men kan skrus til å være alt fra en smooth vreng til en brutal overdrive som minner om de defintivt hardere sjangre.

Alt i alt er jeg storfornøyd. Gleder meg til å bruke de neste par ukene på å utforske den. Med tanke på alle mulighetene for EQ på den (trekanals EQ, drive, volum og presence på hver kanal) forestiller jeg meg at man kan få omtrent hva som helst ut av den.

Forøvrig kan jeg rapportere om at Harley Benton G112 Vintage virker som et solid og godt kabinett, særlig til prisen.

BIlder!

post-10219-0-35417800-1378204382_thumb.j

post-10219-0-95897800-1378204389_thumb.j

post-10219-0-10228800-1378204398_thumb.j

Endret av Heilage
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gratulerer! :) Er spent på hva du syns om den etter å ha brukt den en stund. Vurderte denne lenge selv, men har ikke funnet nok info om fornøyde brukere til at jeg har klart å ta avgjørelsen. Har du forsøkt å pushe den høyt? På klippet du la ut høres den litt "veik" ut, så jeg regner med volumet var ganske lavt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :) Er spent på hva du syns om den etter å ha brukt den en stund. Vurderte denne lenge selv, men har ikke funnet nok info om fornøyde brukere til at jeg har klart å ta avgjørelsen. Har du forsøkt å pushe den høyt? På klippet du la ut høres den litt "veik" ut, så jeg regner med volumet var ganske lavt. :)

Ja, hva med skikkelig "kirkebrennervreng" klarer den det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.