Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Krank kommer!!!


Sound1

Anbefalte innlegg

Det kommer et par Krank oppsett til Skien om ikke så lenge... på en scene i forbindelse med et arrangement som BBM står for.

Da er det mulighet for de fleste å kunne spille på disse i løpet av kvelden.

Bernt.. du kan sikkert fylle inn litt her....

-Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:D .... det kan jeg !!

30. April, om noen ikke har fått det med seg.

*click* på banner øverst på forumet her !

Dean Aften i Skien

Vi i Big Balls Music og Sound1 har den store glede av å presentere

Dean Guitars og Krank forsterkere !!

Dette skjer på samme scene, på samme tid med flere band og Jam.

Vi kommer til å åpne dørene klokken 16:00 og vil da ha fri aldergrense frem til 18:30

(gratis inngang i denne perioden ).

Vi kommer til å ha en Demonstrasjon av KRANK og muligens en Gitar klinikk .... hvem som holder klinikken vil bli offentliggjort i dagene før 30.April.

Og det vil bli rikelig tid til å teste Dean gitarer og Krank forsterkere !!

18:30 stenger lokalet for omrigging til Startskuddet går kl.19:00.

P.S: Pagans Mind har gedigent Releaseparty i Skienshallen dagen før Dean Kvelden, vi i BBM kommer forhåpentligvis å være tilstede der og dele ut Flyers etc. og proklamere KRANK og DEAN !!

Forøvrig en stor takk til Sound1 for deres deltagelse, den er ubetalelig !!

Vi sees i Skien 29. og 30. April !! :D

For info om Krank .... sjekk www.sound1.no

For info om Dean Kveld og Pagans Mind Party sjekk .. www.bigballsmusic.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke gitarklinikken min a :lol: :lol: :lol:

Ehhem...

Blir dritfett. Gleder me til å få testa de ampene, ser ut til å kunne være lovende.

Men bare en ting, å lage en forsterker ved å rette opp andres feil er litt suspekt, i og med at du kjøper en dyr amp for å få soundet til den ampen Noen digger Ecstacy, noen sverger til CAE eller Soldano, og det er ingen feil ved de merkene.

Velvel, så lenge det er snakk om modda marshall er vel jeg happy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har hørt/lest så mye dritt om Krank at det er ikke morsomt engang. Blant annet at de har brukt andre amper under showcaser og lignende, at de har sendt andre amper til artister og magasiner enn de kjøperne får. Dette er konklusjoner folk har tatt selv etter å ha blitt sjokkert over hvor dårlige de er. Krank har visstnok også blitt litt sure etterhvert siden de har fått utrolig mye dårlig feedback og tilbakesendelser og servicen deres har gått nedover.

Jeg var i kontakt med dem om en Revolution100 topp når de såvidt hadde laget de aller første, og de virket veldig ålreite og imøtekommende. Gikk så over til Mesa før jeg ble stukket i ryggen av GE, men det er greit siden jeg endte opp med ENGL.

Uansett, de frister meg absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo meget synd at du må basere dine uttalelser på rykter. Tror du skal sjekke de mer ut før du uttaler deg noe mer.

Prøv å lese de testene som er gjort av bla. Guitar Player som du bla. finner på våre nettsider eller stikk innom i Skien eller i vår butikk og sjekk ut. Tror du kommer til å bli meget overrasket.

BBM driver vel akkurat nå og tester et oppsett eller to, så vi kan jo høre hva han sier eller les reviews på våre nettsider fra reélle brukere som har kjøpt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare synes det er påfallende at jeg har lest så enormt mye dårlig feedback om ett spesielt merke, er så mange rykter tar jeg det inn i vurderingen min om jeg skal handle amp. Jeg tviler sterkt på at så mange brukere hadde mislikt dem om det ikke var en grunn til det. Men får jeg sjangsen til å teste en så hadde jeg gjort det og basert mine egne tanker om forsterkerne utfra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nu hvertfall lest på:

http://www.deanguitars.com/forum/viewtopic...highlight=krank

"I heard the Krank and I think it STANK! It looks cool and sounds like it would be awesome to have since Dime's name is all over it, but unfortunatly I think the guys at Krank got him real drunk and talked him into something, like they promised they could deliver something they couldn't...."

http://www.deanguitars.com/forum/viewtopic...highlight=krank

"dont ket the krankentsien. as someone said on here,it sounds like 20000 angry bumblebees trapped inside a jar."

http://www.deanguitars.com/forum/viewtopic...highlight=krank

"There was a Krankenstein at DOA and I don't think anyone was impressed with it. Very thin sounding even at moderate volume. There was another model at the Friday night gig and it was nothing to write home about either."

"I played through a Revolution at the Friday night party. I wasn't that thrilled with it. My Randall sounded a thousand times better than that thing did."

"I played through the Krank combo again 3 days ago, and it's nothing that special. I was actually kind of disappointed with it, and the sales manager even said that everyone who plays it doesn't really care for it. He said that Krank is all hype because of Dime, and that they don't think they will carry them very much longer cause they aren't selling ..."

Men for all del, kanskje de er bedre enn som så, men hvis mange folk hevder den er kjip så klør ikke jeg i fingra etter å svi av 15k på en, bare for å finne ut at de hadde rett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt innlegg nevnte jeg at Krank kan ha gjort noe med amper som blir sendt til magasiner, artister og promoer. Dette har jeg lest som en del av de samme tilbakemeldingene som Deformed postet, de har fått så mye negativ feedback at folk lurer på hvordan i all verden magasiner kan gi dem så gode karakterer. Gutta i Shadows Fall skulle iallfall ha moddet sine Krank amper. Virker nesten som det samme med Gibson. Masse Gibson gitarer ute med forferdelige feil og mangler som Gibson ikke hadde før, og det virker som Gibson nesten plukker ut hvilke de skal sende til magasiner og artister og hvilke som går til kundene.

Jeg var veldig interessert i Krank, og siden jeg er amphore har jeg for vane å grave opp det jeg kan finne av info, reviews og feedback om ampene jeg lurer på, og jeg har aldri kommet over så mye dårlig brukerfeedback som Kranks amper har fått. Ikke at jeg sier noe sikkert, jeg synes bare det er merkelig om det er på slump eller at folk er "ute etter på ta dem".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd at folk baserer sine uttalelser på rykter ja !!

Deanforumet/DOA Meeting.

Har snakket med et par av de som var der, og de forteller at de baserer sine uttalelser på 2 minutter med ampen før de skulle spille.

Får man funnet ut av ampen da ? ... tror ikke det....

men men .....

Vi har hatt Krank ampene i noen dager nå, og SAMTLIGE som har testet og spilt på disse ampene er helt i sjokk hvor bra disse er !!

Skal samle noen reviews utover denne uken fra de som spilte på ampene samt bilder og reportasjer fra Pagans konserten og Standen vi hadde der samt Dean kvelden vår .... følg med utover i uka.

Har mye materiale å redigere ;)

Men en tinger sikkert ..... KRANK ampene låter heeelt Fantastisk !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha prøvd Krank Revolution one ganske så grundig i hele helga har jeg bare en ting å si: Dette låter sinnsvakt fett!!!!! At det lenger oppe blir hevdet at Kranken er nasal viser at de ikke har vett på å skru...hehe!!

Jeg ble mildt sagt overrasket av den troverdige, varme vrengen! Du får ikke bedre vreng enn med en rørforsterker av dette formatet.

Krank it up!!! :twisted:

torogkrank01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Jeg har en Peavey Valveking røramp. men plutselig virker ingen knapper, hverken volum eller tone kontroller. Men det er fortsatt lyd i den? Hva er feil? noen tips fra dere mottaes med takk. mvh Jan .  
    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.