Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hele Ibanez gjengen samlet


stensen

Anbefalte innlegg

Det er jo LNG du skal ha!

The holy grail of jems :)

Jeg kunne kjøpt en for en slikk og ingenting for endel år siden men gjorde det ikke..Angrer når jeg ser prisene de går for nå hehe

Helt enig at både LNG og den rosa SK bør på plass. Men de er litt for dyre synes jeg. Men jeg har en 74 strat liggende som med tid og stunder kan bli et bytte objekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til jem-grails så er det vel VSK som troner øverst om jeg ikke husker helt feil...

Den S5EX1'n din er nydelig! Er det du som kjøpte den fra over pytten?

Tidligere eier fra Holmlia kjøpte den fra USA. Jeg har satt inn Bareknuckle Holy Diver i bridge. Ble ikke akkurat dårligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ålreit! bare innbiller meg at jeg har sett denne på SS en gang for lenge siden :)

tviler ikke et sekund. har et sett BKP selv som låter så distinkt og fett at det er latterlig.

hva er favoritten/main workhorse ut av bønsjen?

Har kommet så mange inn på kort tid så jeg har ikke klart og bestemme meg ennå. Men føler at det er BRMR børsa som er det beste håndverket. Burde bare mangle med en ny pris på opp mot 30 lapper. (som er galskap)

Husker ikke om jeg har postet dette bilde før. Men her er et av S5EX1 den eneste øksen som ikke er japan produsert.

Bør vel også nevne at jeg kommer til å kjøpe hver eneste RG 550 jeg kommer over dersom de er billige helt til skilsmisse papirene

blafrer i luften

post-7278-0-07521900-1375285711_thumb.jp

Endret av stensen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør vel også nevne at jeg kommer til å kjøpe hver eneste RG 550 jeg kommer over dersom de er billige helt til skilsmisse papirene

blafrer i luften

herregud, så snadder den tiger-toppen er. S-formen er og latterlig komfortabel. har en S-serie liggende i deler jeg snart burde få klappa sammen.

kjipt å høre om skilsmisse-papirer, sånt er aldri stas uansett hvilke rammer som er rundt. Litt GASing i etterkant letter nok litt på trøkket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straymond: Ta deg litt mer kaffe, og les det igjen du; tror ikke de har blitt blafret med ennå, han har rett og slett ikke akkumulert nok 550'er. ;)

Stensen: Her var det mye fett! Jeg synes BFP'en er den grommeste jeg ass, den er bare mh-mmm!

Riktig det. Er ikke samlivsbrudd på gang. Men tror fruen er litt lei av tidsbruk på surfing etter gitarer. Før solgte jeg litt av og til. Nå har jeg en plan med bare å kjøpe japan prod 80-90 talls økser fremover i en 10 års periode. Og kanskje senere etablere en hjemmeside med div godbiter til salgs. Vi for se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.