Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Reverb og kanskje litt ekkohjelp


Æljen

Anbefalte innlegg

Har nå Holy Grail, den store klossen og vi blir ikke helt kompiser.

Har tittet på Wampler Faux Spring Reverb, denne ser ut til å være fin da. Hall Of Fame har jeg åsså snust på men er i utgangpunktet kun ute etter enkel klang.
Har ikke sløyfe så den skal på brettet og ikke i loop.

Når det gjelder ekko har jeg nå Catalinbread Montavillian Ekko men føler ikke at vi kommer helt på bølgelengde.

Musikken som dette skal funke til er vel i hestejazzland via litt shadowsaktig og surfrock. Ikke noe U2-opplegg altså.

Så hvis noen kan hjelpe meg å finne de riktige pedalene så takker og bukker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Holy Grail i mange år, solgte den og kjøpte Hall of Fame.

HoF låt alt for hifi for til mitt bruk, solgte derfor HoF og kjøpte en EHX Cathedral som jeg i 97% av en konsert har satt på "Grail Spring"-modus.

Men hvis du vil ha en dedikert fjærklang-pedal, sjekk ut Earthquaker Devices Ghost echo og Boss sin pedalvariant av Fender "63 reverb".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virka fin den EQD da.

Har lurt litt på Flashback åsså. Er bare redd det blir litt for mye å skru på.

Jeg solgte Flashback nettopp pga av det

Det fine med Dispatch master er at den frigjør en plass på brettet :)

Fin klang og bra delay i en liten pakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RE-20 er utprøvd og underkjent desverre.
Plassproblemer på brettet har jeg ikke, er ikke så mye der fra før.
Nå har jeg vært litt kjapp på avtrekkeren så det er en flashback på vei i posten. Ser om den gjør jobben først, hvis ikke tror jeg dispatch blir neste jeg prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten det er utrolig at HoF ikke duger. Har sjekket ut en del reverb, og IMHO er det ikke mye som slår den.

Har ikke nevnt noe sted at HoF ikke duger. Jeg har titta litt på den åsså, ser ikke dum ut den.

Nå har det kommet en Flashback i posten. Må få testa den skikkelig ut, har ikke rukket det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.