Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bass Camp


Eivind S

Anbefalte innlegg

Noen andre her som har vært på Victor Wootens bass/nature camp?

Var selv i mai 2003, var moro!

Er jo litt forskjellige bassister der for hvert år... da jeg var der var det Victor Wooten, Adam Nitti, Oteil Burbridge, Anthony Wellings, Dave Welsch, Kai Echard og Steve Bailey som underviste oss.

da batteriet på bassen min gikk ut, lånte jeg yin yang bassen til Vic på jam nighten :)

eivbass.jpg

må bare beklage den teite ansiktsuttrykket men satt mitt i en solo... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enige der, veldig billigt og noe jeg kunne absolutt kunne tenkt meg å gjøre. Snilt gjort av Victor Wooten å låne bort ein av Fodera bassene sine. Var sikkert en drøm å spille på. Kanskje Victor Wooten skulle hatt bass camp her i Norge? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg reiste hadde SAS kampanje for å feire sin nye direkterute mellom Oslo og New York. Dessverre ble ruten kansellert, men prisen var bare 2500,- tur/retur oslo/new york likevel. Deretter tok jeg tog fra new york til nashville (ca 110$). På hjemturen satt jeg på en jeg ble kompis med på campen, free of charge =)

På slutten hadde vi div. konkurranser, hvor jeg vant en Ampeg 15" kombo! Andre premier var lærebøker, strenger, videoer/cd, og en fodera bass :wink:

Reisen skjedde dog ikke uten komplikasjoner. les historien her: http://www.an.no/kultur/article678646.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.