Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Worlds Fastest Guitar Player 1300 BPM Fake or not? Har havnet i en diskusjon med rekord holderen og firmaet recordholdersrepublic


Bjørnar Frantzen

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Update update ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????spørsmålstegnspørsmålstegn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update update ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????spørsmålstegnspørsmålstegn

Har ikke fått noe svar fra han enda :P Skriver når det kommer selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det dummeste jeg har sett... Hvilke rolle spiller det hvor fort han spiller...?

Noe har gått veldig feil i hue på folk når de tror at det å spille fortest mulig er viktig..

Blir omtrent som en baker skulle bakt brød så fort som mulig.

Musikk er ikke sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg syns forøvrig de fleste konkurranser innen musikk er idiotisk. Som feks EM i brass band. Men det ser jo ut til at utøverne syns det er stas, så da får de jo bare styre med det. Ref Eikanger-Bjørsviks realityserie på NRK denne våren.

Men jo fortere han spiller humlens flukt, jo kortere tid trenger de som hører på å bli pint. Å kalle det musikk er drøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konkurranser innen musikk syntes jeg er en veldig fin greie. Det er ikke alle for eks. amatørband eller brassband som kan legge opp til konserter å forvente at mange kommer å hører på da de ikke nødvendigvis har så mange fans. Da er det heller kulere å delta på en konkuranse hvor du møter andre med samme interesser, spille for mange folk og ikke minst, ha noe å se fremover mot når bandet øver "hjemme".

Utover det, så tror jeg mange av de som skal slå verdensrekorder innen musikk, ser på det mer som sport enn en musikalsk greie. Husker jeg så denne videoen for lenge siden,

Det er hvertfall en trommis holdning til det. Kanskje det kan oppklare noe?

Selvfølgelig spiller det ingen rolle hvor fort han spiller i en konkuranse, men mindre det går utover musikken ellers også, i andre situasjoner enn konkuranse-tilfeller. Men selvfølgelig skal det bli spennende å se hvordan denne saken ender!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.