Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

matt

Anbefalte innlegg

Har bare noen spørsmål angående nettsida, og dette er ikke ment som noe reklamering/skjult markedsføring for å ha det sagt! Hvis tråden er upassende er det bare å fjerne.

Mange fete gitarer til det jeg kanskje vil si er ok/stive priser, eller? En del gamle Gibsongitarer av ES-typen som kunne vært interessant på et senere tidspunkt.

- Er dette forhandlere eller driver de å bytter/kjøper til seg instrumenter for videresalg?

- Er det kvalitet det de tar inn?

- Noen som har handlet der? :)

og for de som ikke vet hva jeg snakker om, http://dritfetegitarer.com/

Endret av matt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet en Mesa fra han for kanskje 10 år siden, er litt usikker på om han da hadde opprettet dritfetegitarer eller om det kun var gjennom en annonse jeg fant på finn/musikkweb etc. Han var forsåvidt seriøs og hadde god peiling, men er kanskje ikke den personen som smiler mest (rockere skal jo bare helst være sinte på verden :) )

På den tiden syntes jeg ikke prisen jeg gav var for ille, men prisene i dag hvor man i mye større grad konkurrerer med bruktmarkedet over hele verden er i mine øyne ganske stive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.