Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

'58 LP standard - fake?


Pledrik

Anbefalte innlegg

Rart ingen har linket til denne ennå http://www.blocket.se/uppsala/Gibson_les_paul_1958_standard_44960305.htm?ca=14&w=3

Her er det vel noe som ikke stemmer? Broen ser litt rar ut, litt merkelig annonse, etc. Any ideas? Dette er jo veldig mye penger, men ikke i nærheten av hva disse går for i andre land? Bør jeg pantsette hus, bil og nyrer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig greit ut for min del, selv om bildene er tatt med kalkulator..

Men jeg er heller ingen expert på gamle les pauls så kan være detaljer som ikke stemmer ja.

men uansett en gitar i en slik prisklasse blir noe eget.. her burde selgeren ha solide dokumenter, ellers skulle det vel ikke være noe problem å få en slik gitar verifisert et sted av noen seriøse aktører.

vil tro at ingen kjøper en slik gitar uten at alt er i orden på papir/vertifaksjons siden uansett, isåfall må personen være av det mindre smarte slaget om man kjøper noe slikt over et godt ord

Endret av Concker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fake eller en reiusse som er skitnet til. Finishen er helt feil. Kilde: Har et par LP-bøker hjemme og krysssjekket. Kunne vært en 59/60 i beste fall. Men bildene han har lagt ut er helt elendige. Bare det er jo et sikkert tegn på at det er tøv. Ingen selger noe til 400 000,- og tar så elendige bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så få bilder, ikke minst. Hadde han vært seriøs, hadde det vært skarpe bilder av alt fra potkoder, til underside av pickups, pickupcavity, omtrent hver krakkelring osv. Det blir for dumt å skal ha 400.000,- for en gitar uten noen som helst form for dokumentasjon eller autentiske bevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.