Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

MrWalker [06.03.05] (oppdatert 12.11)


MrWalker

Anbefalte innlegg

Du (eller noen andre for den saks skyld..) er ikke interessert i å kjøpe en Conklin GTBD-7 Bill Dickens signatur? Selger den meeeeget billig (bilen min koster mye penger for tiden... :roll: )

Nesten alle "offers" blir vurdert. Den må vekk desverre :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du (eller noen andre for den saks skyld..) er ikke interessert i å kjøpe en Conklin GTBD-7 Bill Dickens signatur? Selger den meeeeget billig (bilen min koster mye penger for tiden... :roll: )

Nesten alle "offers" blir vurdert. Den må vekk desverre  :cry:

Nei, jeg har mer enn nok med den jeg har. :) Kan tenke meg at de ikke er så lette å selge her i landet... har du prøvd å legge den inn under Kjøp/salg her?

Jeg kunne nok kanskje vært interessert i å bytte, men da måtte jeg solgt min først... spørs hvor travelt du har det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La den akkurat inn under Kjøp/Salg. Ser ikke ut som disse bassene er så lettsolgte i Norge nei. Har hatt min til salgs en liten stund nå..

Vet ikke hvor travelt jeg har det...ser ikke ut som jeg kan bestemme selv når den blir solgt uansett :wink: Den blir her til det kommer noen tilbud på bordet.

Baer PM meg hvis du selger din eller kanskje vet om noen som kunne tenkte seg å kjøpe en. Som sagt, billig-billig-billig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk AnderZ og IbanezMunky :) Har tatt meg nøyaktig 8 år å "samle" dem sammen, bestilte Hovland-bassen i mai 1997, og solgte mine to andre basser på det tidspunktet for å få råd til den. Deretter har jeg stort sett bare kjøpt, har vel blitt omtrent en i året. Har ikke solgt noe særlig... med mindre McKagan stikker avgårde med OLPen ovenfor, da. :D

Hadde en Schecter Diamond series T5 som jeg byttet i OLP-gitaren ovenfor, og så ga jeg bort en Johnson Jazz kopi til jul i fjor, men ellers har jeg beholdt det meste jeg har kjøpt i det siste. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Det må være fett å ha 4, 5, 6 og 7 strenger! Det er helt rått når jeg tenker meg om.

Ja, det er litt morro. :) Du slipper i hvert fall ikke opp for alternativer på en stund! :mrgreen:

Ellers har jeg oppdatert det første emnet. Nytt bilde av Curbowen er lagt inn, nå med Q-tuner pickup. En helt sinnsvak oppgradering, om jeg så må si det selv (og det må jeg vel??) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin samling! Men du hakke vurdert en custom Fodera da?

Er det jeg driver å sparer til for tida  :o

;) Joda, det er klart en Fodera hadde vært morro den... men jeg spiller ikke nok til å kunne forsvare en sånn investering. Synes det er artig å ha litt forskjellige valigmuligheter, selv om det kanskje betyr at hver enkelt er av noe dårligere kvalitet enn f.eks. en Fodera. Er fornøyd med dem, i hvert fall.

Det kommer utrolig mye bra fra Asia for tiden, og helt ærlig talt er jeg ikke sikker på om prisforskjellen alltid forsvarer kvalitetsforskjellen. Jeg synes det er greit å få et 70% instrument fra Korea for 20% av prisen, om du skjønner hva jeg mener. ;)

Men en single-cut av noe slag kunne jeg nok tenkt meg. Men kommer ikke til å prioritere det på en stund (kona ville nok tatt ut separasjon om jeg hadde begynt å tulle med flere og dyrere basser nå). :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er greit å få et 70% instrument fra Korea for 20% av prisen, om du skjønner hva jeg mener. ;)

Den prøvde jeg meg også på her på forumet for en stund siden, men var ingen som var med meg.. :roll: altså, du får mer for pengene når du kjøper olp enn når du kjøper fodera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den prøvde jeg meg også på her på forumet for en stund siden, men var ingen som var med meg..  :roll: altså, du får mer for pengene når du kjøper olp enn når du kjøper fodera.

Jeg er i hvert fall langt på vei enig med deg (og meg selv) :D

Det er som med båt, synes jeg. Det er mye større forskjell på å ikke ha noen båt og å ha en 15 fots plastbåt med påhengs, enn det er mellom å ha en 15 foter og en cabin cruiser på 30 fot. ;) Om du skjønner hva jeg mener. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.