Web Analytics
Gå til innhold
Effektmani

Hjelp med fuzzvalg

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å kjøpe min første fuzz nå etter jul. Har tenkt til å bruke under 1500 kr men kan strekke det litt lenger. Har tenkt litt på big muff, er ute etter en mektig fuzz. Det jeg liker med fuzz, er hovedsaklig den store, omringende, litt uklare tonen. Noen som har noen gode forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne ha vært et artig prosjekt å ha bygd pedalen selv :) fant desverre ingen norske dealere. Hvis du har en, hvor kjøpte du den fra ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kunne ha vært et artig prosjekt å ha bygd pedalen selv :) fant desverre ingen norske dealere. Hvis du har en, hvor kjøpte du den fra ?

Har en V1, men jeg har ikke bygget den selv. Kjøpte den av en bekjent. Godlyd fører BYOC ser jeg: http://www.godlyd.no/byoc-large-beaver.html :) Ellers er jo eBay gull.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har ikke fått så godt inntrykk av fuzz face'n, har sett en del reviews.
Det finns tusenvis av forskjellige fuzzpedaler på markedet.

Antakelig er over halvparten av dem varianter over germanium eller silisium Fuzz Face.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En Big Muff er aldri feil. Men hvis budsjettet ditt er 1500, så får du sikkert tak i både en Muff variant og en FF variant på bruktmarkedet innenfor budsjettet ditt. Da har du 2 fuzzpedaler! Jippi! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å foreslå Blackout Effectors slik som en annen over meg har gjort.

Jeg har en Musket Fuzz, som er Big Muff på steroider- med litt mer muligheter, elsker den pedalen!

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring er at Big Muff fort blir feil hvis du spiller på en amp som allerede forvrenger.

Men som en fuzz på cleanamp funker den veldig bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker min BYOC på Bassman med god crunch (ampen er modda, vrenger mer enn vanlig), og det fungerer aldeles utmerket :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.