Web Analytics
Gå til innhold
ErlendB

Without Sleep

Anbefalte innlegg

Nok en gang en fet komposisjon, og denne gangen har jeg noe konstruktivt å komme med.

Gitaren i partiet 0:30 - 1:00 burde være høyere i mix'en. Mister helt futten her føler jeg.

Dessuten var det et eller annet med mix'en, som gjorde den litt livløs, kan være kompressoren, veit ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nok en gang en fet komposisjon, og denne gangen har jeg noe konstruktivt å komme med.

Gitaren i partiet 0:30 - 1:00 burde være høyere i mix'en. Mister helt futten her føler jeg.

Dessuten var det et eller annet med mix'en, som gjorde den litt livløs, kan være kompressoren, veit ikke.

Takk, Tell. Min faste kommentarist! Jeg har hørt på 0:30-1:100, men jeg tror det blir litt annerledes med vokaler. Vi får se, jeg har fortsatt alle muligheter til å endre det hvis det blir for tamt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoi!

Her var det mye flott. FIkk litt Symphony X-vibber her og der. Moro.

Jobb litt med intoneringen din, den er litt off til tider, noe som er synd da resten er så tight og fint. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoi!

Her var det mye flott. FIkk litt Symphony X-vibber her og der. Moro.

Jobb litt med intoneringen din, den er litt off til tider, noe som er synd da resten er så tight og fint. :)

Takker for kommentar! Jeg vet ikke helt hva du mener med intoneringen, kan du utdype?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var til tider surt under melodier og solo. Ikke veldig surt, men nok til at jeg reagerte på det.

Kan være teknikk, og det kan være selve gitarens intonasjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det var til tider surt under melodier og solo. Ikke veldig surt, men nok til at jeg reagerte på det.

Kan være teknikk, og det kan være selve gitarens intonasjon.

Jeg er klar over at noen noter er sure her.. Man kan vel skylde på både utstyr og teknikk.. Haha!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.