Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lage en "demo"


Gjest DackA

Anbefalte innlegg

Hei, ved opptak på en musikkskole så bad de meg spille inn noe og sende det, men så lurer jeg fælt på, hva kan jeg spiller på no sånnt, alstå kun gitar, trenger virkelig noe jeg kan spille.

Kom med tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har tenkt å spille Stairway to heaven, men hvis noen andre har noen forslag. så tar jeg gjerne imot dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns stairway to heaven blir ALT for standard, desidert hva 90 % kommer til å spille, tenkte på Little Wing, men syns også den blir veldig standard..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da en venn av meg kom inn på audition, ble han med ett spurt: "Skal du spille Nothing Else Matters?"

Little Wing synes jeg derimot ikke blir standart, så lenge du gjør noe mer ut av det enn bare å spille Little Wing. Tipser om Steve Lukather Versjon, Steen Skrydstrup sin på Overdrive 50 demo'en. SRV, Marius Müller. Du kan hente masse inspirasjon til å lage din egen solo over 3-5 runder. Müller spilte 7 før jeg mistet tellingen i et distrahert øyebikk :P

Ellers spilte jeg Erotomania på revysudition, og kom glatt inn. Har hørt om folk som har spilt denne på 3. klasse eksamen på elgitar, og fått 6...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erotomania sliter jeg litt nok med å spille, DT er heller ikke min stil , ekke no god å spille den type musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.