Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dingwall bass!


simenandreas

Anbefalte innlegg

Jeg kom akkurat over noen filmer av noen dingwall-basser på youtube

Og få søren for en klar og crispi lyd! Fikk skikkelig lyst på en slik nå, men de er jo himmelsk dyre!

Hvor mange av dere har prøvd disse bassene? Er de vært prisen?

Kom også over denne videoen av bassisten i Periphery som spiller med en dingwall! Og for en tone! Det er vist ikke bare funk de funker til ^^

Endret av simenandreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det koster jo skjorta. ;)

Hvilke kvalitets instrument gjør ikke det? :)

Når det er sagt ble jeg kjent med en tysker på utveksling som sverget til Dingwall. Har nesten lyst på en selv.

Om de er verdt det kan du vel ikke si før du har prøvd en over lengre tid? Til den prisen bør det være en solid bass.

Endret av embedded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri spilt på en Dingwall og kommer sikkert neppe til å gjøre heller, men de ser latterlig bra ut.

Jeg har surfet litt på Dingwall opp gjennom og stort sett er det bare gull, meget pent design.

Kan ikke huske å ha lest noe negativt, men nå skryter jo alle av alt uansett så det er kanskje ikke verdt så mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Eg har ein Afterburner I 5-strenger. Kanonbass, har solgt unna alt anna. Har hatt Music Man og Ibanez, men ingen av dei vart spelt på etter at eg kjøpte Dingwallen. Må desverre kanskje nedgradere og kjøpe noko billegare, ikkje gratis å vere student.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må huske å plusse på frakt og 25% moms. Såg ein ny på ei engelsk nettside, den låg på £2100. No såg eg ikkje om det var inkludert VAT (engelsk moms), som du i så fall kan trekkje frå. Så du har nok rett i at eg har lagt meg i øverste skiktet av kva eg kan forvente å få for den. På den andre sida trur eg at du skal få slite med å få noko anna enn ein Combustion for 11 000, med mindre du reiser til USA eller Canada og henter den heim sjølv, og får den gjennom tollen utan å måtte betale moms.

Endret av ErlendDL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basser på Europeiske forum er dyrere, just saying.

Jeg må nok ned i pris, men 11 000 er uansett uaktuelt.

Neida, du har da din fulle rett til å kreve den prisen du selv ønsker, så skal ikke si noe på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.