Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall 30W


Gettar-gutt

Anbefalte innlegg

Your mockery be of no assistance!

Slemminger dere er :P

Men uansett: står forsterkeren helt inntil en vegg? resonans kan lage kjipe lyder...

Har selve skruene som fester elementet i forsterkeren løsnet?

Elementet har en kraftig magnet... en gang fant jeg et long lost skrujern som hang fast bak på en combo. Hvis noe slikt henger bakpå din kan det lage merkelige lyder.

Selvsagt kan det jo også hende at elementet er sprengt, men da ville du nok ikke fått så mye bass, men bare en guffen vreng selv med nokså lavt volum (skurring).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ærnte helt god! synes den virker så rar. Den høres ikke sprengt ut! Den høres på en måte "kvelt" ut.. egentlig ganske merkelig, sidne det ikke er noe som ligger baki.. pedalen er også kobla ut.. Er det noen måte jeg kan se om den er sprengt på? skru op hele greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet frem til at det kan ha noe pickup switch`n på gitaren :? Eller lyden er fakka når den står på treble men god når den står på rythm.. Tror ikke det er forsterkeren som er poblemet.. det er akkurat som om noe av gainen forsvinner og lyden kveles :? Burde jeg dra til butikken å sjekke det? er det noe jeg kan gjøre selv? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.