Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vokalist i Muse


Hans Majestet

Anbefalte innlegg

Som alle sikkert vet er vokalisten i Muse sterkt preget av anoreksia(...).

Det virker ikke sånn.

Ja, jeg har prøvd GOOGLE.

Har du det? Jeg fant ikke noe spesielt.

Han er tynnere enn en vanlig person som lider av anorexia.

Nei, det er han ikke. Har du sett noen som lider av anoreksi noen gang?

Da ser man tynnere ut i forhold til kroppsfasongen sin og benbygningen, og det synes ikke jeg Bellamy ser ut til å gjøre?

Nei, dette høres ut som crap i mine ører. Men kommer noen med skikkelige fakta, så skal jeg gladelig snu på femøringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg tvilende til teorien din, Hans.

Tror ikke de som virkelig lider av spiseforstyrrelser vil sette stor pris på utsagn som "han er tynnere enn en "vanlig" person som lider av anoreksi". Slike utsagn kan være med på å undergrave seriøsiteten rundt slike sykdommer.

Sannsynligheten for at noen på dette forumet har slike problemer selv, eller kjenner noen er stor, derfor bør du være mer forsiktig med slike uttalelser i fremtiden - kanskje spesielt når du ikke har noe belegg for det du sier.

Sterkt preget av anoreksi - vet du hva det vil si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ei i klassen som ser ut som en fyrstikk iforhold til han der, men hun lider ikke av anoreksia, hun spiser som en hest, men er bare kroppen hennes som er sånn.(måtte bare tilføye det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne ser jeg ikke helt at han er _så_ tynn. Jeg er 59 kilo og 1.78 høy, uten at det er noen krise. Jeg klarer rett og slett ikke å legge på meg samme hvor mye jeg spiser. Noen er nok bare skapt slik, har vel med forbrenning å gjøre. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Men det er ikke normalt når man kan se kjeven tydelig, med kun et lite tynt lag med hud utapå. Asså jeg synes hvertfall han er sykelig tynn. Husk at også de bildene er gamle.

Og uansett hva dere sier dere veier, tror jeg ikke noen avd ere kommer i nærheten av ham der.

Uansett, kom ikke noe ut av denne tråden, kan vell stenges. Jeg har ikke fått noe konkret svar på spørsmålet mitt da. Steng steng! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.