Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vokalist i Muse


Hans Majestet

Anbefalte innlegg

Herregud, les det jeg skrev.

Han har aldri [...] uttalt seg om noen som helst form for spiseforstyrrelser

Om han har det er en annen sak, noe jeg også tviler på. Han har alltid vært slik, bare se på gamle bilder. Hadde han hatt spiseforstyrrelser over så lang tid ville han ikke vært i stand til å spille f.eks 50 festivaler på ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for det er vanlig at skjellete synes tvers gjennom hele kroppen...

Tror den du skriver nå Hans kan virke støtende på de som faktisk er naturlig tynn. Har en i klassen min som ser ut som at han er fløyet inn fra Sudan, men han spiser da like mye som meg og er helt frisk han har bare alltid vært sånn.

Tror ikke og har ikke hørt at Bellamy har spiseforstyrrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for det er vanlig at skjellete synes tvers gjennom hele kroppen...

Det er vel ikke spesielt uvanlig det? Nå er jeg mildt sagt ingen tungvekter, men jeg spiser opptil flere ganger i uken, og likevel er jeg ikke akkurat buldrende feit av meg. Noen mennesker har problemer med å holde vekten nede, andre har problemer med å holde den oppe - begge deler kan ha psykologiske årsaker, men de kan også være av en rent fysiologisk art.

For øvrig synes jeg det er litt merkelig at du i det ene øyeblikket påstår han har gått ut offentlig og erklært at han lider av anoreksi, mens du like etter har tolket det ut ifra en eller annen tekst - og lite av det later til å ha rot i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.