Gå til innhold
Hans Majestet

Vokalist i Muse

Anbefalte innlegg

Som alle sikkert vet er vokalisten i Muse sterkt preget av anoreksia (skriver det sikkert feil). Jeg har hørt noen rykter om at han kommer til å dø av det snart. Er de ryktene sanne eller? Bare hørte de jeg så, spør dere.

Ja, jeg har prøvd GOOGLE.

HM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ikke si at Matthew lider av anorexia, men han er jo ganske tynn, sansynligvis for det er sånn kroppen hans er. At han kommer til å dø snart er ihvertfal bare tull :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Har du sett bilder fra de nyeste konsertene til Muse? Han er tynnere enn en vanlig person som lider av anorexia. Han er rett å slett for tynn. Dette er ikke så nytt, men fant det bare på google:

muse.jpg

bdo04_092.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det bildet du fant derfra er fra OoS dagene, dvs 2000/2001, da var han 20 år. Han har aldri, og jeg er en ganske ivrig Muse fan, uttalt seg om noen som helst form for spiseforstyrrelser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herregud, les det jeg skrev.

Han har aldri [...] uttalt seg om noen som helst form for spiseforstyrrelser

Om han har det er en annen sak, noe jeg også tviler på. Han har alltid vært slik, bare se på gamle bilder. Hadde han hatt spiseforstyrrelser over så lang tid ville han ikke vært i stand til å spille f.eks 50 festivaler på ett år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nei, for det er vanlig at skjellete synes tvers gjennom hele kroppen...

Tror den du skriver nå Hans kan virke støtende på de som faktisk er naturlig tynn. Har en i klassen min som ser ut som at han er fløyet inn fra Sudan, men han spiser da like mye som meg og er helt frisk han har bare alltid vært sånn.

Tror ikke og har ikke hørt at Bellamy har spiseforstyrrelser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nei, for det er vanlig at skjellete synes tvers gjennom hele kroppen...

Det er vel ikke spesielt uvanlig det? Nå er jeg mildt sagt ingen tungvekter, men jeg spiser opptil flere ganger i uken, og likevel er jeg ikke akkurat buldrende feit av meg. Noen mennesker har problemer med å holde vekten nede, andre har problemer med å holde den oppe - begge deler kan ha psykologiske årsaker, men de kan også være av en rent fysiologisk art.

For øvrig synes jeg det er litt merkelig at du i det ene øyeblikket påstår han har gått ut offentlig og erklært at han lider av anoreksi, mens du like etter har tolket det ut ifra en eller annen tekst - og lite av det later til å ha rot i virkeligheten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...men jeg spiser opptil flere ganger i uken, og likevel er jeg ikke akkurat buldrende feit av meg...

Spiser du opp til flere ganger i uken? :P

Jeg også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har heller aldri hørt om Bellamys mystiske sykdom..:P

menmen.. håper han ikke dør.. :roll:

Jeg er forresten ikke for tynn... heller litt lubben, men spiser ikke så mye..;P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.