Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strenger og Akustisk gitar - en åpenbaring


Hallstein

Anbefalte innlegg

Har prøvd litt forskjellig av strenger. Kommer litt an på gitaren tror jeg, hvilke som føles som riktige. Har en takamine, og jeg får det ikke til å stemme med noe annet enn elixir på den. Andre typer strenger låter døde i forhold etter kort tids bruk. ..synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha gått forbi de en million ganger i den nærmeste Gitarsjappa kjøpte jeg en 3-pack med Dunlop Acoustic strenger. settet kosta 200 og str jeg valgte er 12-54.

Jeg må si at det var veldig stor rund lyd ift de jeg hadde på fra før: Rotosound JumboKing 12'ere. er fornøyd med et godt kjøp!!

Endret av gage1103
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et godt valg! Jeg gikk selv fra Jumboking til Dunlop (riktignok via Ernie Ball) og er knallfornøyd!

Ja jeg må bare si at jeg ikke har fått så god lyd ut av de akustiske gitarene mine før...jeg brukte opp 2 av settene med en gang og skiftet på en Billig Fender og en Furch Durango.. begge gitarene skinner som aldri før:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Siden det var Black friday på fredag bestilte jeg meg noen sett fra Gitarhuset..de hadde gratis frakt denne dagen og da er det faktisk noe vits i. Bestilte 5 sett ernie Ball Power Slinky acoustic og 5 sett George L Phosphor Bronze. 10 sett ble i overkant av 400 og det er ikke gærent i Norge i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.