Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefale Tele?


Arcticwonder

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst på en tele.. Men jeg har et dilemma; nesten alle jeg har lyst på, må man ta av halsen for å justere trussrod og det er stress og det gidder jeg ikke.. Jeg tenker på 60's classic, er den noe digg? Har hørt gode ting om Classic Player Baja, men det har det samme problemet jeg snakket om... Har tenkt på Jazzmaster men vet ikke om det er helt det jeg er ute etter, har hørt mye rart om den brua der..

Hva anbefaler dere? Under 10 000 er det jeg er ute etter :P! Andre merker en Fender er også fett.

Endret av Arcticwonder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, under 10 lakser ville jeg sjekket ut bruktmarkedet. Markedet er tregt nå og mange selger billig!

Du finner sikkert noen fine Fender AV Telecaster til en god penge på finn.no. Blokket.se kan også være verdt en titt om du er trygg på å få sendt ifra Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke interessert i å kjøpe noe nå, jeg ville bare gjøre meg klar på hva jeg ville ha :P

Jeg har en fantastisk bajatele jeg kjøpte brukt for 4 og en halv "laks". Denne bør du vurdere :)

Jeg liker at "neck shape'en" til Baja'en passer til mine kjempe hender ^_^. Men hvor justerer du trussrodden på denne? Er det sånn som jeg mente det var, at man må ta av halsen?

Endret av Arcticwonder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil virkelig anbefale deg å ta en titt på G&L om du skal ha tele. Bedre byggekvalitet, og de teite, upraktiske, gammeldagse løsningene som Fender fortsatt benytter seg av på mange av modellene sine er borte. Skikkelig trussrod, individuelle strengesadler, skikkelig stol osv. PLEK'et er de også, og MFD-pickupene er noe heeelt spesielt. Du kan få en ny en med customvalg for rundt 10 lapper fra statene, inkl frakt, moms og hardcase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.