Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Plukker sanger og skriver tabs på forspørsel!


Anbefalte innlegg

Må jo bare beklage at jeg har vært så sløv og ikke holdt det jeg prøvde å love, sorry! Men jeg ble trekt ut til eksamen i tillegg til at jeg skal kompe på 6 eksamener til musikkelevene i 3. klassen i uka som kommer nå, så må plukke de sangene i tilegg til at jeg må øve til Musikkhistorieeksamenen min. Men håper på å kunne spillt inn noen videor når jeg er ferdig med stresset nå, kommer til å sende PM til dere som har spurt når jeg har postet videoen så dere slipper å følge med her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bare beklage at jeg har vært så sløv og ikke holdt det jeg prøvde å love, sorry! Men jeg ble trekt ut til eksamen i tillegg til at jeg skal kompe på 6 eksamener til musikkelevene i 3. klassen i uka som kommer nå, så må plukke de sangene i tilegg til at jeg må øve til Musikkhistorieeksamenen min. Men håper på å kunne spillt inn noen videor når jeg er ferdig med stresset nå, kommer til å sende PM til dere som har spurt når jeg har postet videoen så dere slipper å følge med her :)

Det er ikke bare elevene på Stange som kom opp i musikkhistorie, nei... Godt å vite at det ikke bare er oss som må gjennom hælvete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig ferdig! Nå mangler bare 7 musikkeksamener som jeg må kompe på...

Men MIP var værst, fyfaen! Hva ble temaet deres?

Fikk tema "grensesprengende". Drøfte i hvilken grad enkelte musikkstykker/låter kan sies å være grensesprengende på hver sin måte, samt plukke ut noen selv utover de 4 lytteeksemplene vi hadde fått. Dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.