Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist/vokalist søker band i Stavanger


fuzzboxx

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg søker etter et band i Stavanger. Har akkurat fått jobb i Stavanger og flytter ned i slutten av mai.

For tiden synger og spiller jeg gitar i John Devil, ( John Devil – Porcelain Doll EP), men måtte desverre forlate det bandet da jeg flytter til Stavanger. Kan også traktere en bass, men det er gitar som er hovedinstrumentet mitt.

Sjangermessig er jeg interessert i det meste, men musikken må ha litt trøkk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg er en 12år gammel gutt og er på leting etter et band.

liker rock og pop har en rekke med masse efaring.

så alt på alderen din de kommer ann på er du godt voksen så kan du jo hovedsaklig glemme de.

vill helst spille med folk på min egen alder om du sjøner eller sånn 2 år eldre ellr noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg er en 12år gammel gutt og er på leting etter et band.

liker rock og pop har en rekke med masse efaring.

så alt på alderen din de kommer ann på er du godt voksen så kan du jo hovedsaklig glemme de.

vill helst spille med folk på min egen alder om du sjøner eller sånn 2 år eldre ellr noe sånt

Litt usikker på hva du prøver å si. Jeg er hvertfall 23 år, og ønsker også å spille med folk som er på min egen alder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva du prøver å si. Jeg er hvertfall 23 år, og ønsker også å spille med folk som er på min egen alder

ok mått jo vertfall spørr pga du ikke sa alderen i de første innlegget.

men vet du om noen på min alder ca:12-14 som kunne tenke seg en trommis og starte band eller et band som trenger en som er på min egen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.