Web Analytics
Jump to content

Gitarist/vokalist søker band i Stavanger

fuzzboxx
 Share

Recommended Posts

Hei,

Jeg søker etter et band i Stavanger. Har akkurat fått jobb i Stavanger og flytter ned i slutten av mai.

For tiden synger og spiller jeg gitar i John Devil, ( John Devil – Porcelain Doll EP), men måtte desverre forlate det bandet da jeg flytter til Stavanger. Kan også traktere en bass, men det er gitar som er hovedinstrumentet mitt.

Sjangermessig er jeg interessert i det meste, men musikken må ha litt trøkk

hei

jeg er en 12år gammel gutt og er på leting etter et band.

liker rock og pop har en rekke med masse efaring.

så alt på alderen din de kommer ann på er du godt voksen så kan du jo hovedsaklig glemme de.

vill helst spille med folk på min egen alder om du sjøner eller sånn 2 år eldre ellr noe sånt

hei

jeg er en 12år gammel gutt og er på leting etter et band.

liker rock og pop har en rekke med masse efaring.

så alt på alderen din de kommer ann på er du godt voksen så kan du jo hovedsaklig glemme de.

vill helst spille med folk på min egen alder om du sjøner eller sånn 2 år eldre ellr noe sånt

Litt usikker på hva du prøver å si. Jeg er hvertfall 23 år, og ønsker også å spille med folk som er på min egen alder

Litt usikker på hva du prøver å si. Jeg er hvertfall 23 år, og ønsker også å spille med folk som er på min egen alder

ok mått jo vertfall spørr pga du ikke sa alderen i de første innlegget.

men vet du om noen på min alder ca:12-14 som kunne tenke seg en trommis og starte band eller et band som trenger en som er på min egen alder.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By kongssund_
      Søkte litt rundt etter kule gitarer fra 80 tallet på nettet, var jo enormt mye snacks. La jo merke til at reklamen ofte var litt annerledes enn i dag.
      Kjører på med noen fine reklamer på diverse gitarmerker. Mye fine farger og former. Dagens reklame blir liksom litt....kjedelig.

Har du noen klassikere, så sleng dem inn.

• By Vallegitar
      Hei!
      Deler med dere et utdrag fra min eksamenskonsert i 2012. Det er et brutalt stykke for hendene men gøy for øret :)
      Sonata Giocosa betyr gøy eller munter sonate. Inspirert av flamenco og spansk folkemusikk. 
      Håper dere liker den!
      https://www.youtube.com/watch?v=HEu5D93DS-A
      Hilsen Thomas
    • By eikenotten
      Hei, jeg er dessverre ikke helt sikker på hvor eller hvem jeg kan spør om hjelp angående dette. Jeg vil gjerne prøve å finne ut noe mer om en gammel akustisk gitar. Foreldrene mine kjøpte et gammelt hus fra 1993, sammen med huset fulgte med en del gamle møbler og saker som den forrige eieren av huset ikke ville ha med seg, noe av det som ble lagt igjen var en gammel gitar som jeg og søsknene mine har lekt mye når vi vokste opp. Ifølge den tidligere eieren av huset gjenfortalt av mine foreldre så er gitaren muligens nærmere 100 år gammel, jeg har ikke noe som kan støtte den teorien dessverre men jeg kan legge ved bilder av gitaren.
      I en periode fra 2012 til 2017 har gitaren stått på utstilling på en kafe til utlån, en dag i 2016 var det en mann som drev med restaurering av samleobjekter som mente på at denne gitaren kan spores helt tilbake til slutten av 1800-tallet til så sent som starten av 1920-tallet. Han insisterte på at foreldrene mine burde finne ut mer om denne gitaren.
      Er det noen her som klarer å hjelpe meg med å spore gitarens opphav? Hvem man kontakter for å finne verdi på gitarer? Det eneste som står på gitaren er tallet seksten inni gitaren skrevet forhånd kanskje med en blyant. 

• By Heroan
      Hei!

Er en musikk/tekst komponist som er ute etter 
      den rette vokalisten som vil hjelpe til med spennende musikkprosjekter

trenger den rette vokalisten som jeg kan samarbeide med som vil synge til tekstene mine . 

Arrangement er lagt ferdig og det gjenstår bare å legge til Vokal. Hadde vært fint   om vokalisten var fra Stavanger området og synger på dialekt .Tekstene mine er skrevet på 
      Norsk stavangersk vestland dialekt så vokalisten må være tilknyttet denne type tekster.

Jeg jobber digitalt så det blir lettere å jobbe fleksibelt sammen. 

Noen som er interessert i å synge og har mulighet å spillen inn hjemme vokalt så ta kontakt?

Send gjerne noe Pm’s hvis du føler at du føler du hører til i denne settingen..så kan vi evt ta kontakt😊
      roal_jazz@hotmail.com

Sjekk noen av låtene så hører du hva det går i:

https://m.soundcloud.com/andreas-hernan-roalkvam
    • By Jegsann!
      Er det noen som vet hva det engelske ordet for "besifring" er? Chordal voicing? Takk.
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.