Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye Pickups hjelp


Guitar Master

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

og foresten ettersom at jeg er 15 år er jeg ikke loaded med cash... jeg vil være sikker på at jeg kjøper riktig for meg, så jeg tar duncan sh6 for å være trygg egentlig nå, hører fra folk at aftermathsene er dårlig for drop tunes og greier nå

Aftermath er jo laget for nedstemming, da... Er en grunn til at Misha og Nolly fra Periphery digger den mikken. Skjønner at du ikke har sinnsykt mye cash, men hvor mye koster en Aftermath? 1200? Liker du den ikke, får du nesten garantert solgt den for 8-900 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i helv… legges i at en pickup låter tight, låter bredere, livløs, grumsete osv. Er det slik at man må bruke svadagenerator for å beskrive pickups?

Det er da ikke noe galt i å beskrive pickups, det er en grunn til at folk har sine preferanser når det gjelder pickups. De av oss som har prøvd forskjellige pickups i forskjellige gitarer vet hvor stor forskjell pikcups kan utgjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å gjøre det enda vanskeligere for trådstarter: Du kan/burde sjekke ut DiMarzio D-Activators. Har en i Ibanezen, og den låter kuler og krutt. Har også hørt mye bra om den nye signaturmikken til Mark Morton, også den er fra DiMarzio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.