Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PowerGuitar.no's Frankfurt report [Nå med bilder og video!]


rocktrond

Anbefalte innlegg

Masse gode forslag her - og de aller fleste av forslagene er selskaper jeg har pratet med.... så jeg synes dere er dyktige. Holder dere på limpinnen litt til, slik at det er offisielt fra selskapet også - selv om jeg er 110% sikre på at dette går i orden (i motsetning til Carvin - ja jeg er sur på dem). Det som skjer er at om noen dager får jeg en faktura på første innskudd, jeg betaler, de registrerer betalingen - og DA blir det offisielt. Så dukker vel gitarene opp om ca 3 mnd. (damn det er lenge å vente :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Bernie Rico jr gitarer:-)

Kan jo med en gang si at det ikke er Bernie Rico JR. Først skal jeg bruke noen år på å slenge dritt om de på forumet her, og når du har fått jobbet hardt og lenge med å få etablert det merket i markedet så skal jeg likevell begynne å selge de. Sounds fair?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BILDER:

Massevis av bilder endelig på plass: http://www.facebook....?id=82817437441 (sleng på en liker på Facebook sidene til PowerGuitar.no i samme slengen, om du ikke alt har gjort det) :)

Fortsettelse på historien:

I går hadde jeg et veldig bra møte med en forsterkerprodusent, og ikke usannsynlig at dette fører til noe :)

Ellers hadde jeg resten av dagen fri. Brukte en del av denne sammen med Magnus Tveiten - både på Aristides Guitars sin stand og litt rundt omkring på messa. Tok mange bilder også denne dagen, og fikk med meg litt musikk (bl.a Dough Aldrich som hadde med seg bassist og trommis fra Whitesnake - bassisten sang of gjorde dette med glans!!!) - videoer følger.

Etter messa endte det opp med middag sammen med Magnus og Aistides folka, ble rimelig sent ja. Var hardt å komme seg opp for å ta flyet hjem (og flyet mitt var kl. 14:30 - dro fra hotellet ca. 11:30 da). Stakkars Magnus som skulle ta fly i sekstiden på morgenen :S

Turen hjem gikk greit - og her er jeg da. Sliten, men happy!

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo med en gang si at det ikke er Bernie Rico JR. Først skal jeg bruke noen år på å slenge dritt om de på forumet her, og når du har fått jobbet hardt og lenge med å få etablert det merket i markedet så skal jeg likevell begynne å selge de. Sounds fair?

Trond, du er helten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo med en gang si at det ikke er Bernie Rico JR. Først skal jeg bruke noen år på å slenge dritt om de på forumet her, og når du har fått jobbet hardt og lenge med å få etablert det merket i markedet så skal jeg likevell begynne å selge de. Sounds fair?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo med en gang si at det ikke er Bernie Rico JR. Først skal jeg bruke noen år på å slenge dritt om de på forumet her, og når du har fått jobbet hardt og lenge med å få etablert det merket i markedet så skal jeg likevell begynne å selge de. Sounds fair?

rocktrond for president!

Forøvrig, har du noen anelse om hvorfor Carvin trakk seg? Er vel bare fint for dem å ha noen til å distribuere dem her på berget.

Endret av stromstans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.