Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PowerGuitar.no's Frankfurt report [Nå med bilder og video!]


rocktrond

Anbefalte innlegg

Forøvrig, har du noen anelse om hvorfor Carvin trakk seg? Er vel bare fint for dem å ha noen til å distribuere dem her på berget.

Vet ikke helt hvorfor, kanskje de synes jeg var for liten, at Norge er for uviktig eller whatever....

Men, om jeg skal legge til sides min motstand mot generaliseringer et lite øyeblikk, amerikanere, og særlig fra vestkysten vil aldri si "fuck you", eller "not interested" til deg face to face - de vil si "YEAH it's so great, and working with you will be so great....etc." Og så overser de deg, trenenerer etc. i ettertid. Dette er hva jeg er blitt fortalt av folk som dealer/jobber med/i USA - og da falt Carvin greia på plass i pusslespillet med en gang for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første avtale "sealed". Det blir ett nytt gitarmerke i PowerGuitar.no stallen og de første 6 gitarene bestillt.

Gjett i vei :)

Hadde blitt svært glad om det var Caparison =)

Men bare for å slenge ut noe mer navn...KxK ? Ran ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, tusen takk for at du gidder å dele inntrykkene med oss, vi som ikke er så heldige at vi fikk delta.

Som vanlig fantastisk video med herr Tveiten.Det synes jeg er skikkelig stas. Men hvor ble det av bootbabene? Var det ikke et par der?

Og som vanlig en veldig artig video med herr Tveiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor ble det av bootbabene? Var det ikke et par der?

Det bød seg liksom ikke noen skikkelig sjanse til å ta noe bootbabe bilder.... De var ikke så veldig frampå liksom, men svirra litt rundt i bakgrunnen. Nei man må nok til NAMM for å få bootbabe faktoren opp på akseptabelt nivå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de vil si "YEAH it's so great, and working with you will be so great....etc." Og så overser de deg, trenenerer etc. i ettertid. Dette er hva jeg er blitt fortalt av folk som dealer/jobber med/i USA

Jeps, and it's all 'bout the moneyzzzzzzz........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.