Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

tHeMuTh|n [29.01.05]


tHeMuTh|n

Anbefalte innlegg

Jeg bruker BM6a på jobb, og de er veldig deilig å jobbe på. Har du større rom og trenger mer punch så er det veien å gå. men det koster selvsagt. Må nok regne med minst 13 000,- for paret nytt.

Selv har jeg et relativt lite rom så jeg klarer meg fint med BM5 :)

Motif'en er jeg også veldig fornøyd med. Låter knall. men selvsagt, er du enda mer kresen så går man mot en Motif ES serie istedet. En kamera av meg har det og det låter fantastisk bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.....

Til livebruk er Motif konge, med mindre du driver med elektronika, kanskje....er definitivt av det bedre på markedet, david paich bruker jo blant annet det fast.

Det som er bra med motifen (og forsåvidt også S90) er veldig bra lyder kombinert med flotte veide tangenter. Hvis du ikke vil bruke den som workstation anbefaler jeg s90, da du vil spare en del kroner. Like bra lyder der. Men motifen er mye stiligere da, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver å holde et lavt budsjett. kanskje noen kan gi meg tips på rimelige synther? har vurdert endel old school synth. Roland D-50 feks.

eller jeg tar steget helt ut og tar en kort triton. men vi får se hva jeg ender på. kjenner jeg meg selv rett, blir det flere keyboard her.

nilsefix, har du noe gode midilyder til midikeyboardet mitt? har et m-audio radium49.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får midilyder som er mye feter enn motifen .  

Om du skal spille på revyer osv er Motif det beste , men om du ikke trenger saxlyd på synthen din (hehe) så ville jeg kjøpt en SYNTH og ikke en dansebandsynth..

men , hvert til sitt.

Nilsefix

At det er en dansebandsynth var morsomt å høre :) Men det er jo på trynet feil :) Diverse roland'er, yamaha psr og slikt er Danseband :) Dette er en workstation. Og det er jo poenget med den, en lydbank man kan spille på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.