Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

tHeMuTh|n [29.01.05]


tHeMuTh|n

Anbefalte innlegg

Nå ødelegger vi tråden til Muthin. Men Nils, du hakke helt belegg for påstandene dine her, tror jeg....Ja, motif har allright arpeggiator. Men den er søttern meg ikke noen dansebandsynth! Kanskje den ikke er så genial til electronica. Men til generelt livebruk er den faktisk genial! VELDIG høy lydkvalitet, og store utbyggingsmuligheter. Dessutten: Tror kanskje du blander litt med Casio/Yamaha KEYBOARDS, som er noe helt annet. Motif er en synth/workstation - IKKE noe keyboard med KaraokeXL.

Edit: Muligens er ikke Motif noe electronica-brett, men trance-fjøl er det jammen meg!

http://www.yamahasynth.com/demos/motifes/trancact.mp3

Haha

Og det er nok dette Nils sikter til som dansbandbrett:

http://www.yamahasynth.com/demos/motifes/folkthem.mp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på trynet feil er det da aldeles ikke .

synther som har auto-komp , sax-lyd og lyder som ikke er synth lyder , er danseband synther. One-man-band synther har jeg ikke no til overs for .

Der skjøt du deg selv i foten, for motif har ikke noe autokomp funksjon :) Du blander nok med enten yamaha psr9000 eller yamaha tyros. De har det du snakker om. Motif er en synth/workstation. Sjekk gjerne forskjellene :)

Motif

Motif

Et par lydeksempler fra MOTIF

1 2 3 (audio er spilt inn på motif 4 5 6

derimot, snakker vi som sagt psr9000 eller tyros så har du rett, nils. Det er one-man-band.

Tyros

psr9000

når det er sagt, pappa har en tyros, og synt å si det men den låter faktisk veldig bra. Sjekk f.eks denne for en liten groove fra tyros'en. Låter barritonesaxen dårlig her f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva alle knappene på den greia gjør? ;)

Selvfølgelig

Og forresten, lampa di faller ned snart!

Nei, den står imot studiomonitoren :P sjekk nøye

En ting til, hva går egentli jobben din ut på?

Jeg er lærer på Medium og Kommunikasjon, og så er jeg gitar og samspillærer på Kulturskulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.