Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

50W Plexi (lydclips! you kiddin? no seriously!)


Anbefalte innlegg

De jeg har snakket med mener at en Merren OT gjør det siste steget hvis man bruker NOS deler.

Og jeg har en til liggende hjemme i kjelleren, for vi bestilte to! he he he he he.................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit at det finnes sånn dings som gjør at man kan ta opp lyden?

Woooot? Ta opp?

Well vi hadde faktisk med videoopptakeren, men siden dette blei litt på sparket så starta vi opp altfor seint og når Marsa hadde testa seg gjennom 134 OD pedaler på Rambler'n blei det ikke no tid igjen til opptak. Hadde med en masse annet crap vi skulle ha kobla opp og testa også, soooooo much crap sooooo little time............. det blir en mer offisiell testsession senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett grattis! Høres ut som du har bygd en skikkelig bad ass plexi her! :)

Takker!

Tror vi hadde litt samme opplevelse som du hadde når du testa ampene til GPM............. Life changing shit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt føkking vilt.

For å gjøre det ekstra sært skal det sies at utgangspunkt for det her prosjektet var at Marsa ville ha den lyden Mike har her:

http://www.youtube.com/watch?v=VuM7YSi_5Uk

Så det starta med å finne ut hva Mike spilte på her og så prøve å få det til å låte sånn. Og det slutta i går med at Marsa watt'a opp en Fender strat (did I just say Fender) med HB i bridge, spelte litt, gliste fra øre til øre og sa " dude, we're done!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hmmmm, som vanlig får vi gjordt ting i en feil, men tro det eller ei, tada! Her er clips vi spelte inn i går med ampen.

Det første er ampen på ca 3 tror jeg og en Analogman TS9/brown til venstre og en Kelley TS9/Baked til høyre. De to neste er ampen på 10 uten pedaler.

Endret av Gluke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Ja det var med tungt hjerte jeg gav den fra meg i går. Den har stått hjemme hos meg helt til nå så det er først idag det har gått opp for meg at den jo tross alt ikke er min................. Av alt vi testa i går er det jeg GAS'er mest på en sånn amp. Clean lyden når man drar ned volumet er også helt av en annen verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.