Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

50W Plexi (lydclips! you kiddin? no seriously!)


Anbefalte innlegg

Nope, det bør heller bli mer som denne:

Tro'kke det gett. Blir nok basert på de første bildene, egen erfaring og info fra et par pålitelige kilder hvordan vi skal gjøre et par små men vesentlige detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel ikke med rørlikeretter?

Nope, men det er bare fordi det ikke er det vi er ute etter akkurat den her gangen. Men vi snakker anale forskjeller her ass. Det er jo ikke akkurat gigaforskjell på de to der bortsett fra likeretteren. Men vi har et relativt bevist forhold til alle delene vi putter inn og hvor vi får dem fra. Vi brukte f.eks en del tid på å finne en power trafo som gir den spenningen jeg ville ha på B+.

Det sureste har vel vært all shippingen siden vi har plukket deler fra alle mulige steder når vi har valg det "feteste" over hele fjøla. Det har blitt endel kroner i shipping. Skulle vi gjordt det igjen hadde vi kanskje prøvd å få tak i et annet chassis isteden for Ceriatone, men det er grenser for hvor langt vi går for å få tak i ting også, ihvertfall ting som har nada å si for lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Metroamp hakket vassere enn Ceriatone? Chassiene er vel like håper jeg...

Jeg foretrekker metro chassis men det er jo ikke å få tak i. Ceriatone chassis har en masse ekstra hull som vi ikke har bruk for og det blir seenes litt sånn sveitserost ut. I tillegg er ceriatone chassiset litt for stort for den orginale Marshall kassa vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da... Er de klonet opp ulikt? om ikke ville jo chassiet vært likt -.-

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆæ, no! Her tråkker du uti en hengemyr av uante proporsjoner....... og litt av grunnen til at ampen til GPM er det den er. Alle klonene er litt forskjellig og sånn sett aldri helt 100%. Nå er jo ikke 100% gitt heller når det gjelder plexi'er for det er jo en masse små forskjeller på de orginale oss, så det kommer an på hvem du prater med hva som er "viktig". Og når det gjelder kit's så kommer jo de med alle deler inkludert og så er det spørsmål om du er fornøyd med de delene som følger med kit'et eller ikke. Og i hvor stor grad det stemmer overens med bildene over. Ta f.eks Metro sin Allen Bradley carbon comp upgrade. Der setter de inn carbon comp motstander på steder hvor det ikke står det i noen 50W plexi jeg har sett bilde av og ikke i ampen til GPM heller. Hva er upgrade med det. I mojo kit'et mitt er det bare carbon comp motstander. Det er svært få av dem i de fleste plexi'er. Så det er mye hype ute å går. Vi setter jo inn NOS mustards så vi er med på the hype wagon vi ozz ass......

Ceriatone chassis har f.eks allerede hull til en masse forskjellige "options" som man kan sette inn som f.eks fx loop (på en plexi liksom, HELLO!) osv osv. Til gjengjeld hadde den hull som jeg brukte til jordingslayout'en. Så jeg slapp å borre de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.