Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

1Spot?


kis32

Anbefalte innlegg

Har sett på en slik 1Spot til å bruke til pedalene mine.

Jeg vet det finnes sånne strømmforsyninger til masse penger, og jeg er klar over at det har sine positive sider, men er ikke interessert i å bruke penger på en slik.

(Har brukt en T-Rex Fueltank før...)

However, har en Boss adapter, og tenkte da å kjøre på med en Slik Sak på tuppen. Problemet er at jeg har en BigMuff pedal, som bruker Mini Jack til å hente strømmen fra. Ser at en slik dings er med i 1Spotten, men lurer på om noen vet hvor jeg kan kjøpe en separat?

En som ligner på denne, men som har en sånn mini Jack i andre enden...

Har ikke veldig lyst til å brenne av pengene på en 1Spot når jeg allerede har en adapter som gjør det samme liggende. Det eneste jeg trenger, som 1Spot har, er kablene, men det burde vel være mulig å få tak i dem en plass...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en slik, funka i 3-4 måneder, så tok den kvelden... Bytta den ut i en T-Rex Fuel Tank Junior nå, og den holder hvertfall.

Jesus christ... Skrev jo i diger rød tekst at jeg overhode ikke leter etter en Fuel Tank... Har ikke tusen kroner å bruke på strøm til pedalene på soverommet.

Er fullt klar over at folk har hatt problemer med slike løsninger jeg leter etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker PP2+ på hovedbrettet, men har også en 1-Spot jeg har hatt i 6-7 år nå som jeg bruker om jeg skal koble opp noe ekstra.

Funker utmerket. I jula brukte jeg den(sammen med daisy-chain) til å gi strøm til Boss DD-7, Rc-2, RC-3 og en dano transparent OD, uten problemer.

Jeg kjøpte en gang en slik overgang du trenger hos Godlyd.no, da jeg trengte det til RAT'eb jeg brukte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.