Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson Les Paul Supreme


simon73

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt å kjøpe Buckethead sin signaturmodell, men fikk en god del info om at det kanskje ikke var så smart! Er Gibson Jr Jumbo frets på gitaren samt lengre avstand mellom bånda..

anyway har lyst på en hvit Les P og kom over Supreme modellen. Er den så grom som de skal ha det til? Må si jeg synes de ser råfete ut!!!(smakssak seff) Men er de verdt 35000,-???

Er det noen her inne som har spillt på en Supreme modell? Isåfall var du/dere fornøyde?

Kryr sikkert ikke av disse i norske butikker som jeg kan prøvespille:s Er jo en dyr sak å kjøpe uten å ha testet selv vil jeg påstå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke det eksisterte en supreme i hvit jeg? Det er jo en modell hvor en transparent finish er litt av greia? Det er jo en veldig "pyntet" gitar.

Uansett, så må jo dette være det tidspunktet i historien, hvor utvalget i hvite Les Paul modeller er størst, og i alle tenkelige prisklasser.

Selv tror jeg kanskje jeg ville gått for den klassiske Custom modellen, eller faktisk en Studio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda de finnes:-) Men som på linken til finn..de er fine nok i massevis de customene pluss at jeg sparer endel høvdinger på ett slikt kjøp! Får vel hive meg i forhandlinger med min bedre halvdel hehe..mht gitarkjøp er det lettere med tilgivelse enn tillatelse *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..om dere søker på google "Pictures of white Gibson Les Paul Supreme" så finner dere en med supreme logo på gitarhodet og den er Alpine White! Fant ut at i 2008 kom den kun i Heritage Cherry Sunburst så er vel skjelden også kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om disse kanskje blir laget med litt forskjellige finisher litt etter årstall eller noe..., da jeg mener å huske en i fargen root beer med temmelig ekstrem flammelønnstopp.

Eller bommer jeg en del her tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det gjør man, men da må man handle på Ebay isteden.

Ser at jeg var litt utydelig i forhold til hva jeg mente. Supreme kom med mulighet for finish i Alpine White, men det er ikke lenger et alternativ ved kjøp av en ny, noe jeg fikk inntrykk av at OP trodde var mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.