Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sende melding til flere ?


juzzizhow

Anbefalte innlegg

Den 'Seeger sessions sunday jam' tinga tok jo helt av ... :-)

Då blir det jo fort litt mye PM'er til høyre og venstre, og så mister man tråden (eller i hvert fall gjør jag det ...) ...

Så, er det mulig å opprette en "mailgruppe" før å enklere kunne kontakte/diskutere med alle involverte ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi du ikke har muligheten. Det er bare moderatorer som kan sende Pm til flere samtidig. Ønsker du at jeg skal lage en sånn pm, kan jeg godtgjøre det, men jeg er da litt usikker på om "vanlige" medlemmer da kan sende til mange. Det har jeg aldri prøvd før, men det koster jo ikke noe å forsøke. Holder det med seks andre deltagere? Jeg blir nødt til å være med, men beklageligvis ikke på spillingen, selv om det hadde vært veldig morsomt. 30 mil for å spille litt blir litt for kraftig kost for en gammel gubbe.

Fantastisk tiltak, jeg håper og ber om en liten lyd/bildesnutt av seansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi du ikke har muligheten. Det er bare moderatorer som kan sende Pm til flere samtidig. Ønsker du at jeg skal lage en sånn pm, kan jeg godtgjøre det, men jeg er da litt usikker på om "vanlige" medlemmer da kan sende til mange. Det har jeg aldri prøvd før, men det koster jo ikke noe å forsøke. Holder det med seks andre deltagere? Jeg blir nødt til å være med, men beklageligvis ikke på spillingen, selv om det hadde vært veldig morsomt. 30 mil for å spille litt blir litt for kraftig kost for en gammel gubbe.

Ok, det var synd ... Liker ellers måten PM'er vises på her ! Mye enklere å lese / finne fram i enn en sån vanlig Inbox/outbox opplegg !

Så før meg noen type av "PM Chat" med flere deltakere ... eller noe ...

Fantastisk tiltak, jeg håper og ber om en liten lyd/bildesnutt av seansen.

Jag håper og ber om at det skall bli så fantastisk som det høres ut som ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.