Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ltd Viper 407


Death

Anbefalte innlegg

Syns Viperen ser ganske rå ut, jeg.. Men 407-serien er generelt gode gitarer.

Ville personlig sett på Schecter Hellraiser eller Blackjack selv, men smak og behag :)

25.5" scala er et minstekriterium for min del, noe LTD'en har.. Blackjack har 26 om jeg ikke tar feil.

Men liker du utseende på den, så ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe den. Har en Ibanez S7, og det er gøy å med 7strengere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trur eg og, finner den ingen plass, har sjukt lyst på en. Lite lyst og betale fleire tusen ekstra for en ESP Viper 7 strengs når Ltd'en e like god. Har uansett god tid på og finne den, blir sikkert ikkje og kjøpe den før i sommar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32173802

Ligger en her.. Tror det er en på forumet her som selger den, har sett den en god stund nå. Du kan jo prøve å prute til 5k :)

Det er en utgått modell ja.

LTD lager gode gitarer (hvis man ser vekk fra møkket til 2-3-4k), men like bra som ESP er det nok ikke.. :P

Da må du skaffe deg en Schecter isåfall :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har en helt ny Schecter Jeff Loomis black sathin med hardcase til salgs for 8000 kr selger den fordi jeg ikke har bruk for en 7 strenger lenger :P Litt synd fordi den er kjempe god og spille på og den har en jævla deilig og rask nakke :)

Det er den beste shred gitaren jeg har prøvd !! Og den har EMG 707 så lyden er topp !!!

Mvh Andreas Gartland

Ta kontakt på :

curloftheburl@rocketmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.