Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

En hobbygitarist med lang fartstid, men med kunnskaper som en nybegynner.


Jonte

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har spilt gitar i en 6-7 år nå, men det har aldri blitt skikkelig dreis over sakene. Jeg lærte for eksempel min første skala for tre uker siden.

Syns det da er på tide å registrere seg som medlem her, og i samme sleng hive inn en presentasjon av meg selv.

Gitar har alltid vært en stor interesse, og den er nå større enn den har vært før. Jeg har nå tatt et stort steg, og har etter mye prøving gått til innkjøp av en Gibson Les Paul Standard'08 (En gibson har alltid vært drømmen, og nå har jeg endelig gått til innkjøp av en).

Jeg hadde mange runder med meg selv, og fant ut at nå er det på tide å få fart på spillinga.

Om meg: En ung herremann, 22 år, liker 70-, 80-talls rock og mer heavy musikk.

Jeg håper at en deltagelse på forumet her kan hjelpe meg på veien til å bli en bedre gitarist.

Hilsen Jonas.

Endret av Jonte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkømmin tel gards!

En deltagelse på forumet kan hvertfall hjelpe deg å slå i hjel noen timer hver dag! ;)

(en grei plass å syte om damer også.. for de som liker det)..

Haha, det er godt å høre! Greit å vite at man har muligheten til det òg!

Det kommer nok noen spørsmål iløpet av tiden, men jeg har sett at mye av det jeg har lurt på har blitt svart på, så jeg har litt å lese på.

Ellers, takk for varm velkomst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.