Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Toto til Fredrikstad


Peri

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt sjukt rått....

Kommer rett fra nach på hankø nå.....dvs, jeg var såppass sliten at jeg dro tidlig, men axel kommer sikkert tilbake med heftige detaljer om toto-gutta i morgen. Konserten var genial. Også morsomt å ha all areas pass og henge backstage mens gutta var der....prata litt med mike porcaro, og han var en trivelig kar....

Kan skrive mer om selve konserten en annen gang...men må si at little wing var heeeelt enorm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt rått ja!

Fikk hoppa opp på scenen en stund etter konserten, fikk sanket sammen noen plektere og en trommestikke :P Også fikk jeg håndhilst på Bob Bradshaw da :D Tech'en til Luke, og grunderen bak Custom Audio Electornics.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ass.. Jeg fikk ikke med meg konserten jeg.. Men sto i gamlebyen og hørte på litt bass og trommer! :D

I Morrest! (søndag morgen) tok jeg Taxi, og det var den taxien som hadde kjørt Toto-gutta kvelden før! Taxisjåføren skrøyt! :D Så jeg har tilbragt 5 heftige minutter i samme bil som Toto-gutta tilbragte noen minutter i kvelden før! :D hehe! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.