Peri 1 Skrevet Januar 18, 2005 Words can't describe! http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AI...PEILET/31575844 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+The Euphor 469 Skrevet Januar 18, 2005 Da blir det vel en tur sørover igjen i år også da... Om bare én av de hadde spilt på noe i nærheten av Ibanez. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Peri 1 Skrevet Januar 19, 2005 Hah. Fytti pokker, så digg! For de som vil se et lite klipp fra kongen av gitarlyd:http://www.stevelukather.net/soundclips/ar...hordsoloing.mpgDetta blir fett. Nå starter kriginga for å få varme opp!!! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gnome 5 Skrevet Januar 19, 2005 Fint at jeg fikk den info'n før styremøtet i GN i morra (så forhåpentligvis så krasjer det ikke i år og ) Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Peri 1 Skrevet Januar 19, 2005 Og FYI, FMV er konge konsertplass! HVis de bruker samme lydriggen som i Larvik blir det genialt. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ErikL 2 Skrevet Januar 19, 2005 Fint at jeg fikk den info'n før styremøtet i GN i morra (så forhåpentligvis så krasjer det ikke i år og ) GN? mener du GitarNorge? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gnome 5 Skrevet Januar 19, 2005 Neh, Good-News Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
tHeMuTh|n 2 Skrevet Januar 19, 2005 Gammelt nytt. Det visste jeg for 3 uker siden ...og så flyttet jeg den hit Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Cerpin Taxt 0 Skrevet Januar 19, 2005 Jeg har bare hørt Africa, så jeg står over. Men for all del, ha det moro dere som drar Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Biaxident 0 Skrevet Januar 20, 2005 Well, ya ain't heard nothing yet! Toto er ubeskrivelig. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
master_k 0 Skrevet Januar 20, 2005 Jeg så den nye Toto DVDen. Jeg milslikte trommelyden sterkt! Synes rockebandene fra 70/80 tallet benytter seg for mye av krystallklar trommesound. Kan også nevne Peter Gabriel konserten som eksempel på hva jeg prøver å påpeke. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Peri 1 Skrevet Mars 3, 2005 Da er Toto i boks! 23. juli på Lisleby Stadion. Veldig kjipt at det ikke ble FMV!!! Men fortsatt fantastisk stas. De spiller i Danmark uka etter, og vi skal sjølvsagt på begge konsertene... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider