Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ei ny ei


beeboop

Anbefalte innlegg

Hei likte siden veldig godt, og meldte meg like godt inn =) Jeg heter Lena. Spillt gitar i 5 år, studerer Bachelor i musikk. Har siklet etter gitaren, etter jeg "oppdaget" Stevie Ray vaughen. Så etter fem år har jeg endelig fått terpet inn Pride and joy. No står igjen å klare å synge på den hehe. Så spiller jeg Eva cassidy sanger og litt classisk. Har et lite duo band ilag med samboeren min, så vi har no laget litt forskjellig. Ser at forumet er stappet med mye god teori om saker og ting. Det er kjempeflott. Jeg studerer for å bli musikklærer. Så viss noen har erfaringer som instrumentallærer og har gode tips om det. Så vil jeg gjerne høre om det. For tiden skriver jeg en eksamensoppgave om gruppeundervisning. Så viss noen har gode eller dårlige erfaringer med det, så er jeg ivrig lytter=) Jeg håper jeg får lært litt av hvert her inne. Jeg kan også prøve å forklare ting ang teoretiske greier. Skal prøve så godt jeg kan iallefall. Hilsen lena=) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsten:) hehe jeg har kika på noen SRV gitara men de er så fryktelig dyre hehe:) men jeg fann noe artig på ebay, en srv plekterbrett som jeg kan feste på min fatstrat heheh. men jeg må ha litt mer å stille opp med viss jeg skal merke gitaren min med SRV :P Kjekt å vere "special" hehe eller jente da^^ . Jeg har funnet ut at selvstuderende røvere er like bra:D Man må vere flink på instrumentet sitt, for i det hele tatt å kunne formidle det videre. :D Takk for velkomsten enda en gang:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.