Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassist Søkes FORTSATT Til Metalprosjekt. Øving et sted mellom Drammen -Tønsberg


MrProphecy

Anbefalte innlegg

Jeg er fortsatt veldig interessert. Letteste for meg er egentlig i Drammen, men om du, MrProphecy, har bil og kan kjøre dit det trengs kan jeg jo bare sitte på. Har lappen men ikke bil, maks bummer haha. Jeg vet bare om G60 i Drammen hvor man kan øve. Der tar du enten en øving elns i uka hvor du betaler 30 kr tror jeg pr person for 2 og en halv times øving. Vet også at de har bandrom hvor du får egen nøkkel og deler rom med et annet band, men tror ikke de har noe ledig der for øyeblikket. Det koster hvertfall rundt 1200 i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjort litt research på stedet i Hvittingfoss så slenger d med.

1000kr halvåret. (veldig billig fordi d drives av kommunen)

Komplett utstyr ink. PA, 2 gitarforsterkere +1 bass forsterker, trommesett, keyboard, diverse instrumenter og alt man trenger egentlig.

Eneste er at trommesettet er herpa men skal visst fikses snart.

Kjøretid fra:

- Drammen 20-30 min

- Andebu tipper 30-40 min

- Larvik 45 min

Skal kikke litt på steder i Horten men veit ikke om noe i farta.

Jeg har bil å kjøring skal vi alltids få fiksa;)

Helgeøving passer også meg best.

Hvis Basstom skulle være interresert er d komplett bass utstyr der så d skulle ikke være noe problem

Ellers så er d bare å hive inn idèer:)

Er ihvertfall jævla gira på å få til no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta høres veldig bra ut! Du har bil ja, så da blir det jo ikke noe vanskelig å få øvd. ;) Slik jeg ser det så er øving i Drammen uaktuelt, veldig dårlig utstyr og rom. Vi burde fikse et lite møte så snart som mulig, med de som har lyst til å være med.

Et møte er en god idè.

Kunne jo fått til noe iløpet av uka eller eventuelt helga hvis folk har tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror helga skulle gått greit.

Noe info om hvordan forsterkere som står der? Hvittingfoss hadde sikkert gått greit :>

Husker ikke hva slags forsterkere d er, har aldri brukt de.

Men kan sikkert få skaffet ei detaljert liste over utstyr imorra.

Jeg kommer uansett til å ta med eget utstyr så er ikke så viktig for meg.

Hadde eventuelt gått ann å møtes i hvittingfoss den helga så kunne dere få se lokalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må bakke ut :( Hadde vært enklere om det var i Drammen, men Hvittingfoss er tre kvarter å kjøre hver vei. Pendler allerede til ett øvingslokale nesten 4 mil unna, vil helst slippe ett til....og så tror jeg ikke tiden strekker til, det skjer ganske mye på hjemmefronten akkurat nå. Håper dere finner en bassist i nærheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Jeg vet ikke åssen dette gikk men jeg som er gitarist/utdannet lydtekniker og ingeniør og en lærerkar jeg kjenner som er trommis ser etter å starte band i tønsberg. vi har mye utstyr og biler og ser etter øvelokale i tønsberg som bare er ¨vårt hvor alt utstyret står. vi er jo begge 31 og det er kanskje kjipt for folk på 18 men hvis noen av dere er interssert i et litt mere straight rockeprosjekt i tønsberg så hadde det vært spennende. vi liker å blande litt covers og orginal musikk. det går i alt fra radiohead til dum dum og queen. gjerne litt dream theater nykker her og der men mest rock.

noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.