Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassist Søkes FORTSATT Til Metalprosjekt. Øving et sted mellom Drammen -Tønsberg


MrProphecy

Anbefalte innlegg

Er gitarist(20), spilt i 4 år og syns d er på tide jeg får samla et band.

Er Hardrock og Metal i type Ozzy, Black Label Society, Pantera og lignende jeg virkelig brenner for.

Men er også med på musikk som Bon jovi, Muse, Rage against the machine, masse gammel rock og mørk metalxD

Bor i Hvittingfoss så kan enkelt komme meg til steder som Kongsberg, Drammen, Horten, Tønsberg, Sandefjord, Larvik og nærområdet.

Er DU Interessert så bare ta kontakt.

Endret av MrProphecy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg holder til i Larvik og er med på band! Har bare spilt gitar i 2 år, så er nok ikke like habil som deg, men tror jeg kan klare meg brukbart på rytme :> Er 21 år. Er også en smule mobil, hvertfall så lenge bilen min fortsatt går. Mine inspirasjoner går mer i Opeth, Haken, samt at jeg begynner å bli litt inspirert av Taake. Er dog åpen for å spille mye rart, for det meste er gøy å spille så lenge det ikke blir fór rett frem. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder til i Larvik og er med på band! Har bare spilt gitar i 2 år, så er nok ikke like habil som deg, men tror jeg kan klare meg brukbart på rytme :> Er 21 år. Er også en smule mobil, hvertfall så lenge bilen min fortsatt går. Mine inspirasjoner går mer i Opeth, Haken, samt at jeg begynner å bli litt inspirert av Taake. Er dog åpen for å spille mye rart, for det meste er gøy å spille så lenge det ikke blir fór rett frem. xD

Høres bra ut;)

Da trenger vi bare trommis, vokalist, bassist og evt en på keys.

Hadde vært drit fett å fått til no.

Endret av MrProphecy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Vokalist på snart 20 år her fra Lier like utenfor Drammen. Kan growle, screame og eventuelt synge heavy vokal a la Machine Head osv. Digger Pantera, så jeg ble interessert så fort jeg så det haha. Letteste for meg er egentlig øving i Drammen/Kongsberg elns. Men åpen for forslag så klart.

Svar her eller kontakt meg på Facebook(Eirik Oliver Lislelid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Vokalist på snart 20 år her fra Lier like utenfor Drammen. Kan growle, screame og eventuelt synge heavy vokal a la Machine Head osv. Digger Pantera, så jeg ble interessert så fort jeg så det haha. Letteste for meg er egentlig øving i Drammen/Kongsberg elns. Men åpen for forslag så klart.

Svar her eller kontakt meg på Facebook(Eirik Oliver Lislelid)

Detta gikk jo mye fortere enn jeg hadde trodd!

Øving i drammen/kongsberg er ikke no problem for meg ihvertfall.

Bare vi får tak i en trommis og en bassist hadde d jo gått ann å møtes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja...kan vi ikke se det an da? Kommer litt an på hvor og hvor ofte det blir øving. Bassriggen er litt for stor til at jeg pendler rundt med den til forskjellige øvinger flere ganger i uka :)

Skjønner den.

Skjer nok ikke noe med det første så du får nok god tid til å tenke over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trommis her! Holder til i lille Andebu, ca 2,5 mil fra Tønsberg. Jeg er "bare" 18. Spilt i 10 år i korps, men har bare jobba med trommesett i ca 5. Jeg går musikklinja i Tønsberg, pendler hver dag med buss (snart bil). Har ikke mye fritid, så det lille jeg har, prøver jeg og kjæresten min så godt vi kan å få noe ut av. Men utenom jobber hun mye i helgene, så helgeøving kunne kanskje vært noe? :)

Har svart på altfor mange annonser der folk ikke svarer igjen. Fikk tak i en gitarist i sommer som jeg jamma med. Men etter det har jeg ikke hørt noe fra han. Er vant til å spille med (selveste) Per Semb fra Tantara, så dette skulle ikke være noe problem :P:D

Det jeg hører mest på: http//last.fm/user/dazdrummer (orker ikke starte å skrive opp!), men jeg er også litt sjangervariert. Veldig glad i ekte, heavy thrash fra midten av 80-tallet, men også veldig glad i Sevenfold's spesielle crossoversjanger. Jeg liker veldig godt å prøve å leke Bonham også, med sine spesielle triplets og sånt :P

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trommis her! Holder til i lille Andebu, ca 2,5 mil fra Tønsberg. Jeg er "bare" 18. Spilt i 10 år i korps, men har bare jobba med trommesett i ca 5. Jeg går musikklinja i Tønsberg, pendler hver dag med buss (snart bil). Har ikke mye fritid, så det lille jeg har, prøver jeg og kjæresten min så godt vi kan å få noe ut av. Men utenom jobber hun mye i helgene, så helgeøving kunne kanskje vært noe? :)

Har svart på altfor mange annonser der folk ikke svarer igjen. Fikk tak i en gitarist i sommer som jeg jamma med. Men etter det har jeg ikke hørt noe fra han. Er vant til å spille med (selveste) Per Semb fra Tantara, så dette skulle ikke være noe problem :P:D

Det jeg hører mest på: http//last.fm/user/dazdrummer (orker ikke starte å skrive opp!), men jeg er også litt sjangervariert. Veldig glad i ekte, heavy thrash fra midten av 80-tallet, men også veldig glad i Sevenfold's spesielle crossoversjanger. Jeg liker veldig godt å prøve å leke Bonham også, med sine spesielle triplets og sånt :P

Høres veldig bra ut.

Bassist får vi bare ta d som d kommer med enten Basstom velger å bli med eller om d dukker opp en ny.

Da vil jeg bare ha en bekreftelse fra alle som fortsatt er interresert + idèer til øvingslokalet.

Er et billig lokalet her i Hvittingfoss men aner ikke hvor vanskelig d blir med kjøring for dere, så virker kanskje mest realistisk med et sted i Drammen, Horten eller Tønsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.